Jakie róże kupic: z korzeniem czy w pojemniku ?
-
- 30p - Uzależniam się...
- Od: 21 mar 2010, o 11:46
- Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Jakie róże kupic: z korzeniem czy w pojemniku ?
Witajcie,
jestem całkowitą amatorką. Pragnę niebawem posadzic moje pierwsze róże, a składając zamówienie w Rosarium trzeba wybrac czy z odkrytym systemem korzennym czy w pojemniku? Przepraszam za głupie pytanie ale jakie to ma znaczenie? czy sadzi się wiosną czy jesienią ? czy różni sie ceną?
Proszę doradzcie kiedy teraz posadzic róże?
Z góry dziekuje za odpowiedz.
jestem całkowitą amatorką. Pragnę niebawem posadzic moje pierwsze róże, a składając zamówienie w Rosarium trzeba wybrac czy z odkrytym systemem korzennym czy w pojemniku? Przepraszam za głupie pytanie ale jakie to ma znaczenie? czy sadzi się wiosną czy jesienią ? czy różni sie ceną?
Proszę doradzcie kiedy teraz posadzic róże?
Z góry dziekuje za odpowiedz.
- raistand
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 18 mar 2007, o 20:28
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Re: Jakie róże kupic: z korzeniem czy w pojemniku?
Jeżeli kupujesz teraz to będziesz sadzić teraz.
Ze względów ekonomicznych (taniej) bardziej opłaca się kupić róże z odkrytym korzeniem. Pewnie i tak powędrują niebawem do ziemi więc kupuj takie.
W doniczkach kupujemy w sezonie wegetacyjnym kiedy róża sobie już rośnie. (maj - sierpień)
Ze względów ekonomicznych (taniej) bardziej opłaca się kupić róże z odkrytym korzeniem. Pewnie i tak powędrują niebawem do ziemi więc kupuj takie.
W doniczkach kupujemy w sezonie wegetacyjnym kiedy róża sobie już rośnie. (maj - sierpień)
- rose_marek
- -Moderator Forum-.
- Od: 14 wrz 2008, o 09:18
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Nie wiem jak to działa w Polsce, ale tutaj w USA, hodowcy najlepsze róże sprzedają jako róże z gołymi korzeniami. To co im nie pójdzie wtedy kładą do pojemników z ziemię i sprzedawają przez resztę roku. To co im nie pójdzie w tym roku to sprzedawają w pojemnikach w przyszłym roku.