WIDOCZNOŚĆ zdjęć - PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE do Fotosik
- Administrator
- ---
- Posty: 7612
- Od: 28 gru 2006, o 10:35
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: WIDOCZNOŚĆ zdjęć - PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE do Fotosik
Masz rację małopolanin. Dziękuję.
Zmienię też ilość postów na jednej stronie 17 >13 / zmieniłem
Ograniczy to wciąganie naraz zbyt wielu zdjęć.
Niestety nie ma opcji limitu zdjęć w postach więc tego nie mogę zmienić. Jest opcja limitu linków ale tego nie mogę wdrożyć ze względu choćby na spisy treści wątków - to też linki. System nie odróżnia linków do zdjęć i innych linków.
———————————
PROŚBA DO PAŃSTWA
Może pojawi się ktoś u nich w supporcie i odpisze komuś z Państwa.
Drodzy Forumowicze
Ponieważ Administracja Fotosika nie odpowiada na moje maile wysłane przez ich formularz kontaktowy, bardzo zachęcam - piszcie Państwo reklamacje do Fotosika
Czym więcej z nas napisze reklamacje z opisanym problem, tym większe prawdopodobieństwo odblokowania zdjęć „Fotosikowych” na naszym Forum
Ja nie używam Fotosika jako hostingu. Może dlatego lekceważą moje reklamacje w Pańsrwa imieniu, nie wiem. Nie jest to przyjazne zachowanie…
Proszę o przekazanie tej prośby do swoich zaprzyjaźnionych Forumowiczów
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, tym bardziej za płatne konta na Fotosiku.
Tu jest przewidziany przez ich support, formularz kontaktowy.
Piszcie proszę abyśmy mogli wspólnie odzyskać nasze stare dobre forum.
https://www.fotosik.pl/kontakt
Ogromnie Fotosik.pl stracił w moich oczach, żałuję że ich polecałem jako hosting zdjęć na naszym forum ogrodnicznym (zyskali dzięku temu tysiące płatnych kont).
Dodatkowo dziwi mnie, że nie odpisują na zgłoszenia supportowe przez ich formularz.
Nie rozumiem ich podejścia do Klientów...
Zmienię też ilość postów na jednej stronie 17 >13 / zmieniłem
Ograniczy to wciąganie naraz zbyt wielu zdjęć.
Niestety nie ma opcji limitu zdjęć w postach więc tego nie mogę zmienić. Jest opcja limitu linków ale tego nie mogę wdrożyć ze względu choćby na spisy treści wątków - to też linki. System nie odróżnia linków do zdjęć i innych linków.
———————————
PROŚBA DO PAŃSTWA
Może pojawi się ktoś u nich w supporcie i odpisze komuś z Państwa.
Drodzy Forumowicze
Ponieważ Administracja Fotosika nie odpowiada na moje maile wysłane przez ich formularz kontaktowy, bardzo zachęcam - piszcie Państwo reklamacje do Fotosika
Czym więcej z nas napisze reklamacje z opisanym problem, tym większe prawdopodobieństwo odblokowania zdjęć „Fotosikowych” na naszym Forum
Ja nie używam Fotosika jako hostingu. Może dlatego lekceważą moje reklamacje w Pańsrwa imieniu, nie wiem. Nie jest to przyjazne zachowanie…
Proszę o przekazanie tej prośby do swoich zaprzyjaźnionych Forumowiczów
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, tym bardziej za płatne konta na Fotosiku.
Tu jest przewidziany przez ich support, formularz kontaktowy.
Piszcie proszę abyśmy mogli wspólnie odzyskać nasze stare dobre forum.
https://www.fotosik.pl/kontakt
Ogromnie Fotosik.pl stracił w moich oczach, żałuję że ich polecałem jako hosting zdjęć na naszym forum ogrodnicznym (zyskali dzięku temu tysiące płatnych kont).
Dodatkowo dziwi mnie, że nie odpisują na zgłoszenia supportowe przez ich formularz.
Nie rozumiem ich podejścia do Klientów...
Miłego dnia!
Admin.
Admin.
- norbert76
- Przyjaciel Forum - gold
- Posty: 18722
- Od: 15 paź 2011, o 14:36
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: WIDOCZNOŚĆ zdjęć - PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE do Fotosik
Pisałem wcześniej, że ten formularz nic nie da.
W innym miejscu na stronie jest podany adres kontaktowy:
Napisałem bezpośrednio meila na podany wyżej meil i dostałem automatyczną odpowiedź z o2, gdzie mam swoją skrzynkę meilowa.
M.in. w treści odpowiedzi można przeczytać, że podana wyżej skrzynka nie istnieje:
W innym miejscu na stronie jest podany adres kontaktowy:
I to jest najpewniej jedyna skrzynka, która również jest wykorzystywana przez formularz kontaktowy.Wszelkie zapytania oraz uwagi należy kierować na adres email: kontakt@fotosik.pl
Napisałem bezpośrednio meila na podany wyżej meil i dostałem automatyczną odpowiedź z o2, gdzie mam swoją skrzynkę meilowa.
M.in. w treści odpowiedzi można przeczytać, że podana wyżej skrzynka nie istnieje:
W związku nieważne ile osób wyśle, to nic nie da, bo wysłane meile trafiają w kosmos.<kontakt@fotosik.pl>:
74.125.205.27 does not like recipient.
Remote host said: 550-5.1.1 The email account that you tried to reach does not exist. Please try
550-5.1.1 double-checking the recipient's email address for typos or
550-5.1.1 unnecessary spaces.
"Głową muru nie przebijesz, ale jeśli zawiodły inne metody należy spróbować i tej." - Józef Piłsudski
Dżungla w bloku
Storczykowo u Norberta
Dżungla w bloku
Storczykowo u Norberta
- Administrator
- ---
- Posty: 7612
- Od: 28 gru 2006, o 10:35
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: WIDOCZNOŚĆ zdjęć - PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE do Fotosik
No to mamy odpowiedź czemu nie wyświetlają się zdjęcia
Wygląda to jakby firma została zostawiona bez opieki czy co ?
Przecież jacyś właściciele chyba są tego portalu ?
Chociaż przez ich formularze spróbujmy razem
Może to u nich działać.
Wygląda to jakby firma została zostawiona bez opieki czy co ?
Przecież jacyś właściciele chyba są tego portalu ?
Chociaż przez ich formularze spróbujmy razem
Może to u nich działać.
Miłego dnia!
Admin.
Admin.
-
- Przyjaciel Forum - gold
- Posty: 2866
- Od: 10 kwie 2016, o 20:40
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Lokalizacja: Ropica k. Gorlic
Re: WIDOCZNOŚĆ zdjęć - PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE do Fotosik
Fotosik to mistrz reklamy, wszędzie wcisną reklamę. Może prędzej przeczytają wiadomość
reklama@fotosik.pl ?
reklama@fotosik.pl ?