Arzim - Kaktusowe początki

arzim
30p - Uzależniam się...
30p - Uzależniam się...
Od: 2 gru 2015, o 15:52
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Arzim - Kaktusowe początki

Post »

Przeglądam forum od kilku tygodni, najwyższa pora wyjść na światło dzienne i założyć swój wątek, tym bardziej że wiosna już blisko 8-)

Może zacznę od drobnego przedstawienia się. Artur, mieszkam pod Warszawą, jestem uczniem liceum. Kaktusami interesować zacząłem się kilka miesięcy temu, szukając odpowiedzi na to, co się z większością z nich dzieje. Poza tym posiadam kaktusy od dobrych kilku lat. Wysiałem je wtedy z mamą do zwykłej ziemi i nie dość że wykiełkowały to żyją do dziś i stanowią jakąś połowę mojej skromnej kolekcji (chociaż przyznam jak na swój wiek wyglądają na bardzo małe, mam nadzieję że to się zmieni jak dostały dobrą ziemię i wystawię je wiosną na taras)
Dodam jeszcze, że przez te 2 miesiąc moja kolekcja powiększyła się o 5 kaktusów i 2 paczki mixu nasion, czyli będzie co robić za kilka tygodni :)

No i żeby nie zanudzić samym wprowadzeniem to wrzucam zbiorowe zdjęcia większości kaktusów jakie mam w ich prowizorycznym zimowisku.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
^ Tego grusona dostałem pomalowanego, nie kupiłem. Całe szczęście ma mniejszy odrost, który wiosną ukorzenie i w miarę jak urośnie będzie widać tylko ślady żółtego koloru. :wink:
Artur
Awatar użytkownika
onectica
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 16 sie 2012, o 17:31
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Re: Arzim - Kaktusowe początki

Post »

Witaj wśród kaktusów :wit

Kolekcja całkiem sympatyczna, na pewno w sezonie znacznie się powiększy :wink:
arzim pisze:(chociaż przyznam jak na swój wiek wyglądają na bardzo małe, mam nadzieję że to się zmieni jak dostały dobrą ziemię (...)
Co to znaczy 'dobrą ziemię'?
Blues w kaktusach cz.aktualna Do części 1-2-3 trafisz tędy,
Zielona bonanza - różne zielone.
arzim
30p - Uzależniam się...
30p - Uzależniam się...

Post »