Nieużytek - czy mogę z tym coś zrobić?

Pytania ze zdjęciami roślin, oceny ich stanu, wyglądu i chorób.
ODPOWIEDZ
Konradoss
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 3 cze 2015, o 12:57
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Nieużytek - czy mogę z tym coś zrobić?

Post »

Witam,
Za domem mam wielką działkę której część (niewielką) chce przeznaczyć na ogród. Jest tam baaardzo dużo chwastów i robali, szczególnie pająków. Była metrowa trawa którą już skosiłem i jest bardzo dużo pozostałości po niej w formie uschlej trawy. Chciałbym zlikwidować te wszystkie chwasty,rośliny i Bóg wie co tam jeszcze jest, do tego poziomu , że zostanie sama ziemia 0 roślin. Po tym chciałbym zasiać nową,ładną trawę. No ale największym moim klopotem jest to w jaki sposób ja mam oczyścić tą działkę do poziomu samej ziemi ? Daję jej zdjęcia. Pokładam wielkie nadzieję w waszej pomocy bo jeżeli chodzi o tematy ogrodnicze to jestem zielony, hehe :D
Nie mogę wstawić zdjęć ani na fotosika ani na imageshack ze względu iż jestem na telefonie. Wrzucam z innego źródła ; https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=55712B24
Oraz
Awatar użytkownika
damek1718
1000p
1000p
Od: 20 mar 2012, o 12:53
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Re: Czy mogę z tym coś zrobić? Bardzo potrzebna mi pomoc.

Post »

Herbicyd roundup lub bardziej ekologicznie zaorac, zabronować. :)
Radość z kwiatów - to resztki raju w nas. Ogród z "historią"; Sprzedam rośliny pojemnikowe, na taras
Konradoss
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

Post »

damek1718 pisze:Herbicyd roundup lub bardziej ekologicznie zaorac, zabronować. :)
Rozumiem,że gdy poleję tym Herbicydem pole, to wszystkie chwasty i uschnięta trawa wyparuje i równanie łopatą będzie możliwe ? :D ;:215 ;:138
x-p-11
---
Od: 20 lut 2015, o 15:58

Post »

Takie czarymary, lejesz herbicyd, zamykasz oczy, otwierasz i co?? oczom nie wierzysz. ;:oj Inny świat, wyparowało, nawet kopać nie trzeba ;:224
Poczekaj co damek1718 na to.
Mlody Ogrodnik
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony