Jaki sprzęt ?

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
ODPOWIEDZ
silverkarool
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 4 sty 2015, o 23:32
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Jaki sprzęt ?

Post »

Witam Wszystkich !
Na wstępie chciałbym przeprosić bo nie wiem czy w dobrym miejscu umieściłem swój temat... Otóż moje pytanie brzmi : Jaki sprzęt kupić na działkę na drobne usługi (spych do śniegu, brony, pług, glebogryzarka, żeby był wielofunkcyjny-możliwość dokupienia maszyn ) ? Chciałbym zaznaczyć iż jestem studentem i mój budżet jest ograniczony (~2500 - może 3000 zł) i raczej patrzyłbym na sprzęt typu "dzik" bo jest tańszy. Pozdrawiam. :D
robocop
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 5 sty 2015, o 14:34

Re: Jaki sprzęt ?

Post »

Wydaje mi się, że taniej Tobie wyjdzie jak kupisz osobno każdy sprzęt. Sprawdź sobie ofertę marki np. Faworyt, gdzie znajdziesz dobre maszyny w przystępnych cenach.
silverkarool
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

Post »

Witam.
Dzięki za odpowiedź. Rozważę taką możliwość. Jednak, znalazłem coś takiego na olx, Link usunięto, pomid. . Używany sprzęt też mnie interesuje. Moje kolejne pytanie brzmi : Czy i gdzie do takiego sprzętu dostał bym jeszcze jakieś inne urządzenia (np. pług do pchania śniegu, kosiarkę)? Czy po prostu mam tylko te trzy urządzenia i tylko z nimi mogę współpracować ? Czy te ciągniczki mają ujednolicone wyjścia na maszyny ? Pozdrawiam.
P.S Przepraszam za ilość pytań jestem nowicjuszem... :wink:
silverkarool
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

Post »

Ktoś coś wie w temacie, mógłby jeszcze się wypowiedzieć?
Dorotaka23
100p
100p
Od: 9 mar 2014, o 08:13
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Post »