Goździki - uprawa,rozmnażanie,sadzonkowanie
Goździki - uprawa,rozmnażanie,sadzonkowanie
Czy można rozmnożyć goździki z nasion? Jeśli tak, to jak? Tzn. kiedy wysiewać, w jakich warunkach itd.? Jeśli ten temat już gdzieś był, to przepraszam, ale nie znalałam.
I jeszcze - czy goździk w wazonie jest w stanie zawiązać nasiona?
I jeszcze - czy goździk w wazonie jest w stanie zawiązać nasiona?
-
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 16 maja 2007, o 22:38
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
U mnie jak i u Priama i Erazma .Same się rozsiewają.
Pozdrawiam cieplutko Basia
Moje ogródkowe kwiatki
Moje ogródkowe kwiatki
- chatte
- Przyjaciel Forum
- Od: 19 paź 2006, o 08:52
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
To nie jest goździk pierzasty. Być może "Grenadin", ale nie jestem pewna. Też nie znam się zbyt dobrze na goździkach
Nie sądzę jednak, żeby goździk w wazonie był w stanie zawiązać nasiona. Jeżeli chcesz mieć goździki, to kup w sklepie nasiona, wysiej wiosną albo na początku lata. W następnym roku będziesz miała piękne goździki 
Dwa lata temu miałam goździki podobne do tego na Twoim zdjęciu, w kilku kolorach, intensywnie pachnące.

Dwa lata temu miałam goździki podobne do tego na Twoim zdjęciu, w kilku kolorach, intensywnie pachnące.
Ja tym bardziej niechatte pisze:Nie jestem w stanie podać dokładnej nazwy,

-
- 500p
- Od: 18 cze 2008, o 01:31
Goździki - sadzonkowanie
Już trzeci rok rośnie w moim ogrodzie kępa goździków. Kwitną, ale chyba już się trochę zestarzały. Łodygi się wyciągnęły - leżą na ziemi razem z kwiatami. Chciałbym je odmłodzić, by znów postała taka "poducha". Słyszałem że goździki można sadzonkować. Niestety nie mogę znaleźć jak to zrobić, i czy zdążą się jeszcze ukorzenić tego lata. Każda uwaga mile widziana ;-)

- Krycha
- Przyjaciel Forum - gold
- Od: 26 mar 2010, o 08:07
Re: Goździki - sadzonkowanie