Miedzian czy Ridomil

Warzywa w gruncie i pod osłonami.
zator
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 20 cze 2012, o 21:59
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Miedzian czy Ridomil

Post »

Witam,
Jestem działkowcem(laikiem) pierwszy rok. Postanowiłem posadzić pomidory, ogórki, paprykę, fasolkę, cukinie, buraczki, pietruszkę obok siebie.
I nieoczekiwanie rośliny zrobiły mi frajdę WSZYSTKO GADA.
Dziś je podlałem gnojówką pokrzywową (1-10)
Problem natomiast mam z sąsiadami którzy twierdzą ze należy rośliny opryskać ( głownie pomidory i ogórki) i są dwie opcje;
1 - sąsiad - Miedzian 50
2 - sąsiad - Ridomil Gold
Moje pytanie;
Jeżeli faktycznie powinienem opryskać to czym (może inny środek który nie skłóci sąsiadów :) )

POMOCY ;:162

p.s. zapewne odpowiedz znalazłbym śledząc forum ale problem wynikł dzisiaj a ja jestem tu pierwszy ale NA PEWNO nie ostatni raz i nie byłem w stanie wszystkiego przeczytać ;:185
Awatar użytkownika
Asik78
200p
200p
Od: 8 mar 2010, o 19:50
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Re: Miedzian czy Ridomil

Post »

A buuu,zawsze na pierwszy strzał szedł miedzian.....Ale wnikać nie będę..W tym roku jeszcze nie pryskałam,ale środki są w pogotowiu.
Pozdrawiam,Asia
Awatar użytkownika
ekopom
-Moderator Forum-.
-Moderator Forum-.
Od: 3 cze 2010, o 17:32
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Post »

A co na to trzeci sąsiad? Nie można sugerować się kto co doradza, obecnie postanowiłeś posadzić , czy zasiać, a więc jeszcze jest czas na zastanowienie.
zator
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

Post »

Roślinki rosną od Zimnej Zośki.
Kazali oberwać listki pomidorów dotykające ziemi - tak zrobiłem
podlać gnojówką pokrzywowa - dziś się odbyło,
Opryskać chemią (Miedzian czy Ridomil) - nie wykonałem i stąd moje pytanie.

Pozdrawiam,
zator
karthyer
100p
100p
Od: 19 cze 2012, o 11:02

Post »

Ridomil. Miedzian, teraz, kiedy aktywne są komunikaty o zarazie, nie ma żadnego sensu, równie dobrze mógłbyś prysnąć deszczówką.