Proszę o poradę..
Proszę o poradę..
Jestem początkującą storczykomaniaczką. W swojej kolekcji mam 6 fenków, 2 cambrie oraz cymbidium i dendrobium. Zakładam ten wątek żeby w razie potrzeby móc sie kogoś zapytać o poradę, liczę na waszą pomoc
W najbliższym czasie postaram się dodać zdjęcia moich pupili. A póki co mam pytanie dotyczące dendrobium. Czytałam, że aby ponownie zakwitło należy wprowadzić go w okres suszy i wynieść w chłodniejsze miejsce. Chciałam zapytać przede wszystkim o to czy jest to prawda? (wiadomo jak to z internetem bywa dużo śmieci w nim jest.. :x ) Jeśli tak to kiedy należy tą suszę wprowadzić? Jak przekwitnie ostatni kwiat? czy jak już nie będzie pączków? Jak często podlewać dendrobium? Z fenkami nie ma problemu bo patrzę na stan korzeni (choć i tak kilka już przelałam..
nie chce żeby to samo spotkało następne. Bardzo prosze o odpowiedz na moje pytanie za co z góry dziękuje
Re: Proszę o poradę..
hop hop!! na pewno ktoś coś wie o dendrobium 
- milosz1997
- 30p - Uzależniam się...

- Od: 17 sty 2011, o 15:45
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
trzeba zmieniać temperature dzień/noc
- myrtille1986
- 1000p

- Od: 23 mar 2010, o 08:49
- Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Ja mam kilka dendrobiów nobile jak i phalaenopsis.Nobile jeszcze mi nie kwitło ale phalaenopsis mi zakwitło pierwszy raz.Nie wprowadzałam jego w żadną susze normalnie je podlewałam jak widziałam ,że już ma sucho.Moje kwiaty bardzo lubią codzienne zraszanie drobną mgiełka z rana jak włączam doświetlanie.Chyba im to służy bo szaleją z wypuszczaniem nowych przyrostów.Tak jest u mnie.Znając już trochę to forum wiem ,że ludzie tu mają swoje sposoby.Nie u każdego to samo się sprawdzi.Musisz sama znaleźć swój złoty środek.
Wstaw fotki jestem ciekawa co tam masz
Pozdrawiam Jagoda :-)
--> Spis moich wątków
--> Spis moich wątków
- lucynaf
- 1000p

- Od: 30 sty 2011, o 17:49
- Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Jakie jest Twoje dendrobium ?Nobile czy phalaenopsis ?