Nowa działka - wątki połączone
-
- 10p - Początkujący
- Od: 2 mar 2008, o 10:49
- Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Nowa działka
Właśnie zakupiłem działkę na Jurze Kr. - Częst. Jestem laikiem w tej dzidzinie!!!Nie mam wody ani prądu, tylko równy teren zarośnięty starą trawą (taką jurajską).Proszę o doradę co zrobić czy trawę randapm zniszczyć i potem koniem bronować i wyrównać teren i dopiero coś robić????? A może coś innego????
Proszę o pilną i szybką poradę!!!!
Będę oczywiście miał i inne zapytania ale to po kolei!!!!
wva@interia.pl
Odbierz proszę PW
(wiadomość prywatną)- aniawoj
Proszę o pilną i szybką poradę!!!!
Będę oczywiście miał i inne zapytania ale to po kolei!!!!
wva@interia.pl
Odbierz proszę PW
(wiadomość prywatną)- aniawoj
- aniawoj
- Przyjaciel Forum
- Od: 9 paź 2005, o 19:21
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Kontakt:
We wszystkim pomożemy - nie martw się
Najpierw musisz jednak napisać jak duża jest Twoja działka, jaką tam masz glebę i najważniejsze - co chciałbyś tam zrobić? Czy będziesz budował dom? Czy chcesz cała obsadzić? Chcesz rośliny ozdobne czy użytkowe?

Najpierw musisz jednak napisać jak duża jest Twoja działka, jaką tam masz glebę i najważniejsze - co chciałbyś tam zrobić? Czy będziesz budował dom? Czy chcesz cała obsadzić? Chcesz rośliny ozdobne czy użytkowe?
http://kalina-rosliny.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;