Jak przyciąc krzewy w pierwszym roku ?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maryann
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 3 wrz 2007, o 14:31
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Jak przyciąc krzewy w pierwszym roku ?

Post »

Pytanie proste i może banalne, ale w różach jestem początkujący. O odmianach pisałem tu i dalej. A teraz(może trochę późno), ale jeszcze myślę upewnić się co do przycięcia krzewów posadzonych zeszłej jesieni- zostawić 2-3 gałązki a na każdej 3-5 oczek? Czy inaczej? Oczywiście co suche już przycięte a ogólnie ich kondyncja po zimie wydaje się wyśmienita.
Każdy potrzebuje prawdy. Wielu, o ironio, tak bardzo, że zamiast jej poszukać- prawdą nazywają kłamstwo!
Awatar użytkownika
pelagia72
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 2 mar 2009, o 21:09
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Post »

Witaj Maryann!
Twoje róże posadzone jesienią - pewnie niewiele urosły,(powinno się je przyciąć po posadzeniu).
pewnie mają nie więcej niż 2 - 3 pędy. nie wycinaj żadnych pędów tuż przy ziemi, chyba,że zmarznięte,możesz wszystkie skrócić z góry o kilka cm.Jeżeli róże są wyższe (nie wiem z jakiej grupy masz te krzewy, każde tnie się trochę inaczej np. wielko i wielo - kwiatowe mocniej niż np. okrywowe) to przytnij więcej, jednak nie zostaw pędów krótszych niż 25 cm.
Pozdrawiam już świątecznie. ;:3 ;:53 ;:61
"Krewnych daje nam los. Przyjaciół wybieramy sami"
Moje linki
Awatar użytkownika
maryann
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 3 wrz 2007, o 14:31
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Post »

Dzięki za życzliwość, ja już 'świętowałem'.
A rośliny były przycięte do sadzenia przedsprzedażnie- powiedziałbym standardowo. Niestety nie zrobiłem jeszcze zdjęcia ich dzisiejszego stanu po zimie. Ale skoro tak piszesz, to zostawię takie jakie są wysokie.
Każdy potrzebuje prawdy. Wielu, o ironio, tak bardzo, że zamiast jej poszukać- prawdą nazywają kłamstwo!
Mysikrólik
20p - Rozkręcam się...
20p - Rozkręcam się...
Od: 12 sty 2009, o 17:07

Post »