Problem z chwastami jakiej chemii użyć na wiosnę

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
KrystianDusza
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Od: 14 paź 2008, o 11:17

Problem z chwastami jakiej chemii użyć na wiosnę

Post »

Witam kupiłem działkę strasznie zapuszczoną.Pełno na niej mlecza ,wysokich traw ,kwiatów których nie chcę.Na razie skosiłem tę łąkę mam zamiar to przekopać i powybierać korzenie ale co dalej...Proszę o podpowiedź ponieważ jestem dopiero początkującym działkowiczem. Serdeczne dzięki za jakąkolwiek radę
Obrazek
Awatar użytkownika
hanka55
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 19 sty 2008, o 15:30
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Kontakt:

Post »

Przekopać, wybrać korzenie, nadac formę terenowi
( wyrównac lub porobić pagórki), zasiać trawę i kosić, kosić, kosić.
Będzie pięknie i bez chwastów już po 10-tym pokosie.
Łysy
200p
200p
Od: 22 cze 2008, o 21:27

Post »

hanka55 pisze:zasiać trawę i kosić, kosić, kosić
No nie wiem - coś mi tu warzywniakiem pachnie :wink:

Teraz jest dobry czas na przygotowanie gleby. Poproś kogos o ocenę ziemi na działce - warto na tym uprawy ( jesienne przekopywanie) zaplanować właściwe nawożenie w celu poprawy pH ( wapnowanie) czy struktury gleby dodając torf, kompost, piasek, glinę, obornik itp.
cx

Post »

Witam.
Witam sposób podany przez Hankę ,dla trawnika jest w zupełności wystarczający...ja nawet w ogóle nie walczyłem z chwastami -wyłącznie częste koszenie-oczywiście trawnika "angielskiego" nie uzyskuję w ten sposób.