Urlop

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
coccinella
1000p
1000p
Od: 8 kwie 2008, o 12:42

Urlop

Post »

Macie jakieś pomysły, własne patenty na nawadnianie roślin w czasie urlopu? Chodzi mi głównie o pomidory i pozostałe warzywka w szklarni. Reszta jakoś sobie da radę, bo znając tutejszy klimat, pewnie będzie padać. Mam do dyspozycji jakieś 6 beczek deszczówki. Może ktoś ma jakieś doświadczenia? Pomysły? Rozwiązania?
Pozdrawiam, Iwona.
moje wątki
ten się nie myli co nic nie robi
Awatar użytkownika
Maxymilian
100p
100p
Od: 24 cze 2008, o 15:55

Post »

Jeżeli masz taką możliwość, to poproś sąsiada, przyjaciela, kogoś z rodziny o to by zaopiekował się roślinkami. Ja tak robię, mam zaprzyjaźnioną sąsiadkę, która mi pomaga gdy wyjeżdżam :) . Co do innych propozycji, możesz zainwestować w jakiś system nawadniający ale nie mam doświadczenia w tych sprawach, więc nie będę rozwijał tego wątku :x
Awatar użytkownika
coccinella
1000p
1000p

Post »

Max - jak bym miała sąsiada, to by mi problem umarł śmiercią naturaną. A w system nie mam co zainwestować, niestety....
Pozdrawiam, Iwona.
moje wątki
Awatar użytkownika
flowers
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Od: 17 cze 2007, o 21:30
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Post »

A może wykorzystać taki sposób :roll:

". Skonstruuj automatyczną konewkę samodzielnie

Możesz także posłużyć się butelką po wodzie mineralnej. Napełnij ją wodą (ale nie do pełna), zamknij nie dokręcając nakrętki do końca (tak aby skapywała woda) i umieść w glebie dnem do góry. Takie rozwiązanie pozwoli stopniowo uwalniać wodę do ziemi. Warto to jednak przetestować przez jakiś czas przed wyjazdem, aby tak dokręcić nakrętkę by woda nie wyciekała zbyt szybko lub zbyt wolno. Taką próbę wykonaj koniecznie, bo niestety ryzyko przelania jest bardzo wysokie!"

Cytat ze strony http://poradnikogrodniczy.pl/podlewanie ... urlopu.php