Powrót na główną stronę Forum.

Ogrodniczo Działkowe Forum.
Najlepsi polscy fachowcy. Bazy wiedzy praktycznej. Porady.
Opryskiwacz
* Rejestracja    * Pomoc   * Wyszukiwarka    * Zaloguj 
   ::  Koronawirus - Licznik ::     ::  Koronawirus (bez Chin) ::    

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ] 
Przeszukiwarka poniższego WĄTKU:
Idź do strony nr...     1, 2  
Autor Wiadomość
jo_lina
 Tytuł: Też się pochwalę jo_lina
PostNapisane: 26 cze 2006, o 22:21 
Offline
50p
50p
Avatar użytkownika
Postów: 51
Skąd: Łódź
W zasadzie to nie wiedziałam, czy zakłądac nowy wątek, czy podpiąć się pod kogoś :lol:
zdecydowałam się założyć ;:216 trudno... chyba mnie nie wyrzucicie ;:191


Zdjęcia usunięto z hostingu.
bab...


Góra   
  Zobacz profil      
 
Admin_(do2007r.)
 Tytuł:
PostNapisane: 26 cze 2006, o 22:43 
Offline
---
Avatar użytkownika
Postów: 864
Skąd: mazowieckie

 więcej niż 1 szt.
Baaarzo dobrze , że założyłaś nowy
Nie miesza się wszystko.
Sugeruję, aby jak ktoś chce podzielić się fotkami ze swojego ogrodu też zakładał nowy wątek - zresztą wg uznania... / zostawiam w tej materii pełną dowolność.
:D

PS. Jak mogłaś pomyśleć o wyrzucaniu: praktycznie dzieje się to tylko wtedy gdy ktoś innych obraża - na to "jestem uczulony"
Bez obaw pisz dużo i śmiało - błędy skoryguję lub czasami może coś wskażę /zasugeruję..

_________________
---...== Admin ==...---
Prawdopodobnie Najlepsze Forum Ogrodnicze w Polsce.
www.FORUMOGRODNICZE.info


Góra   
  Zobacz profil      
 
Erazm
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 07:55 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Postów: 6887
Skąd: centrum

 więcej niż 1 szt.
Widzę, że terenu masz sporo. Nie to co my działkowcy od 300 do 500 m2. :lol:

_________________
Pozdrawiam Andrzej.


Góra   
  Zobacz profil      
 
jo_lina
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 08:49 
Offline
50p
50p
Avatar użytkownika
Postów: 51
Skąd: Łódź
Dzięki Adminie :lol: do tej pory walałam się po różnych kulinarnych forach, na tym dopiero raczkuję, raczej się człowiek podpinał z fotkami, żeby tysiaca wątków nie było... a tak to mi sie podoba ;:11 własny wątek :lol:

Erazmie, moja działeczka ma 1500 m, było łyse pole przy lesie :lol: teraz na jednej trzeciej działki zapuszczamy jak włosy na głowie lasek, co się sam wysiał brzozowo-sosnowy ;:224

będę jeszcze wklejała przy okazji, no wiosennych to juz nie warto, choć piękne były... wczoraj mi akumulatorki padły w aparacie i nawet nie zgrałam wszystkich ostatnich

cieszę się, że podoba Wam się moja działeczka :wink:

a takie 300-500 m są cudne, bo są całkiem zagospodarowane, mój Tato ma taką, mogłabym też wkleić jeśli pozwolicie, bo mój Tato ma artystyczną duszę 8)


Góra   
  Zobacz profil      
 
Dociekliwy
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 09:04 
jo_lina napisał(a):
mój Tato ma taką, mogłabym też wkleić jeśli pozwolicie, bo mój Tato ma artystyczną duszę 8)


Bardzo prosimy . Jeżeli tato ma artystyczną duszę to i coś ciekawego ma na swej działeczce , a to warto zobaczyć .


Góra   
       
 
Erazm
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 09:20 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Postów: 6887
Skąd: centrum

 więcej niż 1 szt.
Ja też przyłączam się do prośby Dociekliwego.

_________________
Pozdrawiam Andrzej.


Góra   
  Zobacz profil      
 
Timka
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 20:52 
Takie 1500 metrów to już jest coś
zresztą widać na zdjęciach ,piekna działka
Bardzo mi sie podoba pomysł z laskiem :P


Góra   
       
 
broniusz
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 21:54 
Offline
---
Avatar użytkownika
Postów: 377
Skąd: Bydgoszcz
1500m2 da się nawet lepiej zagospodarować niz takie 300-500m2, bo znajdzie się miejsce na wszystko czego dusza zapragnie ;:60 ...no może na prawie wszystko :wink: Zawsze się z czasem wymyśli co by się jeszcze mogło mieć a już się nie zmieści :wink:
Napisz jo_lina jaki masz plan na tę działkę oprócz tych drzewnych nasadzeń? Masz już jakąś wizję co, gdzie, jak i dlaczego tak, a nie inaczej :?: ;:122

_________________
Broniusz


Góra   
  Zobacz profil      
 
jo_lina
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 21:54 
Offline
50p
50p
Avatar użytkownika
Postów: 51
Skąd: Łódź
dzięki Timka ;:180

to teraz muszę się wstydzić, dałam plamę jak nic ;:131
przeszukałam fotki taty działki i za bardzo nie miałam co wybrać... ani nawet jeszcze nie byłam w tym roku..
poprawię sie przy okazji :lol: a teraz to co się nadaje do publikacji



Zdjęcia usunięto z hostingu.
bab...


Góra   
  Zobacz profil      
 
Erazm
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 21:57 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Postów: 6887
Skąd: centrum

 więcej niż 1 szt.
Bardzo ładna jest działeczka taty. :lol: Tylko ta trawa i mlecze... ;:113

_________________
Pozdrawiam Andrzej.


Góra   
  Zobacz profil      
 
broniusz
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 21:57 
Offline
---
Avatar użytkownika
Postów: 377
Skąd: Bydgoszcz
Rzeczywiście ładne to :D I podoba mi się to kontrastowe połączenie kolorów-widać artystyczną duszę Taty :wink: I płot niczego sobie 8)

_________________
Broniusz


Góra   
  Zobacz profil      
 
jo_lina
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 22:05 
Offline
50p
50p
Avatar użytkownika
Postów: 51
Skąd: Łódź
broniusz, ta działka to długa kiszka ;:198 i to największy ból...
ale nie jest tak źle, jak na razie to jest tak: na końcu tej kiszki jest "lasek", po środku drzewa i krzewy owocowe, to jakby do połowy działki, a reszta to jakby część "mieszkalna" :lol: oczko, skalniaczek, i "domek" czyli barakowóz
niestety, panuje susza, gleba jestr piaszczysta, a my jeździmy na weekendy bo to za miastem, więc nie ma mowy o prawidłowym podlewaniu :cry:

trochę jeszcze mojej:
takie gwiazdy (nie mapiętam jak się te skalniakowe roślinki nazywają ;:123 ) kwitły w ubiegłym roku
Obrazek


nocna działeczka :lol:



Zdjęcia usunięto z hostingu.
bab...


Góra   
  Zobacz profil      
 
jo_lina
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 22:08 
Offline
50p
50p
Avatar użytkownika
Postów: 51
Skąd: Łódź
Erazm napisał(a):
Bardzo ładna jest działeczka taty. :lol: Tylko ta trawa i mlecze... ;:113

chyba sobie focha strzele za Tatę ;:224 mlecze są fajne ;:191
no dobra, nawet nie wiem, może teraz randapem Tata je potraktował, ja mam o wiele gorsze takie kłączowate chwaściska co też kwitną na żółto :evil:

broniuszu, płotek Tata wymyslił, bo jak kupił ta działeczkę to takie paskudne słupy juz stały, to wykombinował, że takie listeweczki nadadzą uroku, a poza tym maja pieska rodzice, więc przydał się :wink:


Góra   
  Zobacz profil      
 
Erazm
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 22:14 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Postów: 6887
Skąd: centrum

 więcej niż 1 szt.
Ja mlecze niszczę Raundapem i pędzelkiem. :lol: Syzyfowa praca... ;:113 ;:111

_________________
Pozdrawiam Andrzej.


Góra   
  Zobacz profil      
 
jo_lina
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 22:19 
Offline
50p
50p
Avatar użytkownika
Postów: 51
Skąd: Łódź
Erazm napisał(a):
Ja mlecze niszczę Raundapem i pędzelkiem. :lol: Syzyfowa praca... ;:113 ;:111

dokładnie ;:192
ja się ostanio wymazałam po całej prawie działce, piękna pogoda, słoneczko, odjeżdżaliśmy i juz po drodze zaczęły sie zbierac potężne chmury deszczowe ;:222


Góra   
  Zobacz profil      
 
broniusz
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 22:35 
Offline
---
Avatar użytkownika
Postów: 377
Skąd: Bydgoszcz
Przepiękne zdjęcia jo_lina ;:63 Szczególnie to pierwsze zaparło mi dech ;:184 a to jest działka "działkowa" czy budowlana- bedziecie tam się rekreować czy budować całoroczne ranczo :?: 8)
O glebach piaszczystych coś wiem... sam mam takie na działce... a działka też poza miastem... nie pytaj jak przy tych upałach wygląda trawnik...
A gdzie zdjęcie Twojego oczka :?: :?:

_________________
Broniusz


Góra   
  Zobacz profil      
 
jo_lina
 Tytuł:
PostNapisane: 27 cze 2006, o 22:42 
Offline
50p
50p
Avatar użytkownika
Postów: 51
Skąd: Łódź
dzięki broniuszu :)
ta działka to właściwie działka rolna ;:191 teraz jako rekreacyjna, raczej jeszcze długo nie bedzie jako całoroczna ;:223

u mnie trwa to łyse placki
co do oczka to sie waham po obejrzeniu oczek na tym forum, może jakieś poszukam nieszkodliwe dla oczu, ale teraz to muszę położyc odnóża do łóżka bo jutro do pracki :lol: ;:192


Góra   
  Zobacz profil      
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w temacie           [ Posty: 33 ]  Idź do strony nr...     1, 2  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


    |    Kto przegląda ten dział ?

Przeglądają dział: cyma2704 i 72 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

..
Skocz do:  
www.marolex.pl    E-sklep Marolex
| Polityka cookies. |  Polityka prywatności. |  * Witryna używa cookies.    Użytkowanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies i akceptację Regulaminu. *