Moja Działka-NoeN

Zdjęcia naszych ogrodów.
Awatar użytkownika
Noen
100p
100p
Od: 13 cze 2007, o 21:02

Moja Działka-NoeN

Post »

Witam!!
Na forum jestem już z pół roku, cieszę się ,że go znalazłem bo poznałem tu wiele uprzejmych i pomocnych ludzi. Już od dłuższego czasu próbowaliśmy zdobyć swój kawałek ziemi, lecz zawsze było coś. Tu w ostatnim momencie zrezygnowali ze sprzedaży, tu znowu coś i tak dalej.... :( .Ale przyszedł ten dzień w którym dostałem swoją działeczkę :D Chociaż jestem tu od pewnego czasu jestem zielony, lecz troszke się już nauczyłem właśnie odwas. Macie piękne ogrody i myśle, że kiedyś was dogonie :D na razie dostałem w całkiem dobrym stanie działeczkę, ale duuuuuuuuużo trzeba zrobić :D Wiem jednak, że ta praca jest bardzo miła. Działka jest połozona w Zabrzu-Pawłowie, samochodem mam 5min,rowerem 15min :D.uhhhh się rozpisałem :P Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Irena37
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 15 sty 2008, o 18:27

Post »

Witaj Noenie, po długiej nieobecności wreszcie odnalazłeś się, miło, że do nas wróciłeś. Chętnie obejrzałabym fotki z tej nowo nabytej działki. Jaka duża jest?
Awatar użytkownika
batiro
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Od: 17 lut 2009, o 16:42

Post »

Witaj
Z niecierpliwością czekamy na zdjęcia.
Ja swoje dodam jurto
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Noen
100p
100p

Post »

Dziękuje za miłe powitanie.
Działka jest typowa ROD-owa, ma jeśli się niemyle ok.400m2. Nie zaduża, ale zawsze to ten swój kawałek ziemi :D .

To są zdjęcia ze zeszłego tygodnia jeszcze działka niebyła nasza. :P Teraz to o wiele lepiej wygląda :P

Obrazek Obrazek Obrazek
x_m-i
---
Od: 19 cze 2007, o 09:46
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Post »

Witam NoeN, masz sporą działkę na której kwitną ci piękne krokusy. Porób jeszcze kilka fotek swojego ogrodu.
Awatar użytkownika
batiro
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Od: 17 lut 2009, o 16:42

Post »