Mój jest ten kawałek trawnika - Logan Cale

Zdjęcia naszych ogrodów.
Awatar użytkownika
Logan Cale
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 18
Od: 14 sie 2008, o 21:18
Lokalizacja: Toruń

Mój jest ten kawałek trawnika - Logan Cale

Post »

Na wstępie chciałbym się ze wszystkimi przywitać jako, że jestem tu nowicjuszem.
Liczę na wasze dobre rady i sugestię. Jestem posiadaczem ogródka działkowego od niedawna i jeszcze wszystkiego nie ogarnąłem po poprzednich właścicielach, ale jak to mówią " nie od razu Kraków zbudowano " :wink:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
giga45
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 4110
Od: 28 lut 2008, o 12:55
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Legnica

Post »

Logan witaj. bardzo ladnie zapowiada sie twoja działka. Altana murowana to juz jest cos, a wszystko inne zielone to juz wedle Twojego upodobania. msz dużo drzew i to jest ważne a nasadzenia to sobie porobisz jak chcesz. pozdrawiam i witam jeszcze raz na forum
Moje Gigulinki
Pozdrawiam wszystkich cieplutko - GIGA
Awatar użytkownika
krzysiek86
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 6274
Od: 15 maja 2008, o 20:29
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post »

No to witaj serdecznie na forum. Widać że pracy przed Tobą jest wiele. Forum jest chętne do pomocy i udzielania rad. :)
Proponuję abyś zastanowiła się nad tym co zostawić a co nie, co ci się podoba a co nie bardzo. Podejrzewam że ja bym zajął się tym wystającym pieńkiem po jakimś owocowym drzewie i popracowałbym nad tą ławką a tylko dlatego że mile jest sobie posiedzieć we własnym kącie na czystej i ładnej ławeczce :lol: Jeśli masz problem z identyfikacją roślin wystarczą fotki a odpowiedzi masz prawie natychmiast :) Powodzenia :lol:
Awatar użytkownika
tu.ja
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 8927
Od: 21 lip 2008, o 09:18
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Elbląg

Post »