Truskawki w donicach, skrzynkach, rurach in. pojemnikach cz. 2

Drzewa owocowe
marzena85
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 8 cze 2020, o 13:32
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Truskawki w donicach, skrzynkach, rurach in. pojemnikach cz. 2

Post »

Poprzednia część 1 wątku znajduje się tutaj viewtopic.php?f=34&t=36207


Dzień dobry,

jestem tutaj nowa i początkująca jeżeli chodzi o uprawę truskawek. Proszę o pomoc.

Kupiłam dwie truskawki pnące/wiszące. Zainstalowałam na balkonie i dzieci po tygodniu cieszyły się owocami. Jednak od jakichś dwóch tygodni liście zaczęły żółknąć i rośliny strasznie zmizerniały. Zrobiłam zdjęcia i od razu, jako "nowicjusz", udałam się do centrum ogrodniczego po radę. Pani nawet dobrze nie zerknęła na zdjęcie w telefonie a od razu doradziła nawóz chemiczny. Jako że nie jestem zwolennikiem tego typu rozwiązań, kupiłam nawóz BIO do podlewania. Postępowałam zgodnie z instrukcją, jednak po upływie ponad tygodnia nie ma żadnych efektów. Jest chyba nawet gorzej ;:145

Dodaję zdjęcia moich roślin i bardzo proszę o pomoc. Nie wiem jaka to odmiana, nie było o tym informacji. Przeczytałam cały wątek ale nie znalazłam odpowiedzi na mój problem. Co to może być?
Dodam, że truskawki podlewam regularnie co wieczór. (ok. 0,5l wody na jedną roślinę). Widać też, że roślina wypuszcza nowe pędy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
julcia1
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2254
Od: 19 maja 2011, o 08:26
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Leszno w Wielkopolsce

Re: Truskawki w donicach, skrzynkach,rurach in. pojemnikach

Post »

Za mokro, do tego zimno , będzie dobrze truskawki mają mieć wilgotno ale nie błotko
Pozdrawiam Julia
Moje zielone zakręcenie
marzena85
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 8 cze 2020, o 13:32
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: Truskawki w donicach, skrzynkach,rurach in. pojemnikach

Post »