Zagospodarowanie działki/Planowanie/Poproszę o Wasze porady

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
agaavik
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 1
Od: 1 wrz 2013, o 07:31
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Zagospodarowanie działki/Planowanie/Poproszę o Wasze porady

Post »

Witam
Zakupiłam działkę rekreacyjną,jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o ogrodnictwo,proszę o wasze porady .spostrzeżenia odnośnie roślin ozdobnych jakie mogę posadzić i kiedy,chodzi mi o krzewy,kwiaty,drzewa owocowe,jakie środki ochorny stosowac kiedy.
Dzięki
Awatar użytkownika
PiotrekP
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2518
Od: 18 wrz 2011, o 08:42
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Poproszę o Wasze porady

Post »

Poczytaj forum trochę... jest wszystko podane na tacy.
Awatar użytkownika
Karo
-Administrator Forum-.
-Administrator Forum-.
Posty: 21718
Od: 16 sie 2006, o 14:39
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Centrum Polski
Kontakt:

Re: Poproszę o Wasze porady

Post »

Taaak,zapraszamy do poznania forum :wit
Proszę spojrzeć np na ten temat Pierwsze kroki na działce
i do zadawania konkretnych pytań.
Zapraszamy :wit
KaRo - Administrator Forum
??? Pytania do Ekipy...
? KaRolinki
Awatar użytkownika
Waleria
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 3612
Od: 12 sty 2007, o 11:36
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Opole

Re: Poproszę o Wasze porady

Post »

Jeśli rekreacyjna - to po co się truć? Tylko naturalne środki ochrony.
Waleria
Awatar użytkownika
Bartek2K
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 6
Od: 31 sty 2018, o 21:56
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Wielkopolskie

Zagospodarowanie działki/Planowanie

Post »

Witam wszystkich Państwa.
Z góry chciałbym zaznaczyć, że jestem nowym członkiem tego forum i nie wiem czy jest to akurat dobry dział dla mojego wątku lub też odpowiednie do tego forum.