Projektant ogrodów- jako zawód.Uprawnienia

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
7koliberek9
200p
200p
Posty: 407
Od: 17 mar 2008, o 12:37
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Mazowieckie

Projektant ogrodów- jako zawód.Uprawnienia

Post »

Wkrótce uruchamiam mały punk z roślinami ozdobnymi i chciałabym również projektować małe przydomowe ogrody, rabaty jednak nie jestem pewna czy nie wymaga to jakichś dodatkowych uprawnień, kwalifikacji. Pani "specjalistka" w gminie oczywiście kazała mi się "gdzieś" dowiedzieć bo ona nie wie :? Z wykształcenia jestem historyczką wiec całkowicie w innym kierunku ;:223

Jeśli takie małe projekty będą wymagały ukończenia studiów architektonicznych to oczywiście będę zmuszona zrezygnować z tego pomysłu :(
Awatar użytkownika
Zielona_Ania
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 3919
Od: 2 mar 2010, o 17:40
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Kraków

Re: Uprawnienia do projektowania?

Post »

Do projektowania zieleni nie ma żadnych uprawnień. Może to robić każdy. Co z tego wychodzi to chyba nieraz się widzi -zwłaszcza w zieleni miejskiej. Jeśli jesteś dobrze zorientowaną miłośniczką ogrodnictwa i masz świadomość tego co robić projektując ogród, możesz podjąć się takiej działalności bez kierunkowego wykształcenia.
Awatar użytkownika
7koliberek9
200p
200p
Posty: 407
Od: 17 mar 2008, o 12:37
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Uprawnienia do projektowania?

Post »

Super wieści, dziękuję ;:196 Pozostaje tylko jeszcze jeden problem a mianowicie skąd mogę wziąć że tak powiem urzędowe potwierdzenie tego żeby pani "specjalistka" w gminie nie czepiała się bo oczywiście muszę mieć właściwy numer pkd we wniosku :roll:
Awatar użytkownika
Zielona_Ania
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 3919
Od: 2 mar 2010, o 17:40
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Kraków