Hosty i donice

Hosty
ODPOWIEDZ
chanya
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 12
Od: 30 lis 2008, o 11:05
Lokalizacja: opolskie

Hosty i donice

Post »

Witam.
Ponieważ jestem początkującą "ogrodniczką" (będzie to mój pierwszy pełny sezon ogrodniczy, działkę posiadam od czerwca 2008) mam pytanie odnośnie sadzenia host w donniczkach. Dostałam kilka kłączy host i nie wiem czy mogę na chwilę obecną wysadzić je do doniczek , a jeżeli tak to trzymać je na balkonie czy w domu ? Czy może czekać aż ziemia się roztopi i wysadzić je do gruntu w kwietniu. Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
paco
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2235
Od: 17 gru 2006, o 20:20
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Świebodzice
Kontakt:

Post »

Jeśli są to gołe kłącza (bezlistne) to włożyć do torfu i przetrzymać do wiosny w chłodnym ( w pobliżu "0" stopni) przewiewnym, pomieszczeniu.
Pozdrawiam, Andrzej
Nasz ogród,
Awatar użytkownika
GERTRUDA
1000p
1000p
Posty: 1327
Od: 25 lis 2007, o 17:36
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: woj.Pomorskie
Kontakt:

Post »

W rożnych czasopismach widzi się nieraz hosty hodowane w donicach na tarasach , czy ktoś to praktykuje , bo ciekawi mnie czy te donice trzeba później zimą , przenosić do pomieszczenia , czy wystarczy np. zadołować w ogrodzie . Nie ukrywam ,że bardzo podobają mi się takie aranżacje z np miniaturowymi funkiami w doniczkach . :wink: Może ktoś ma do pokazania jakieś zdjęcia :lol:
Każdy początek ma swój koniec ,a każdy koniec miał swój początek ........
Awatar użytkownika
zielono mi
500p
500p
Posty: 703
Od: 26 maja 2008, o 19:38
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Wielkopolska

Post »

Gosiu ja od 2 lat mam też hosty w doniczkach, jeśli zadbasz o częste przesadzanie, nawożenie i podlewanie to rosną super :wink: , ale trochę pracy to kosztuje.
To Dream Queen w donicy

Obrazek
Pozdrawiam Jola
Awatar użytkownika
GERTRUDA
1000p
1000p
Posty: 1327
Od: 25 lis 2007, o 17:36