Moje doniczkowe- Nella

Zdjęcia roślin doniczkowych, domowych
nella
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 10
Od: 14 wrz 2018, o 22:52
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Moje doniczkowe- Nella

Post »

Witam wszystkich w moim zielonym wątku :)
Zainspirowana Waszymi pięknymi mieszkaniami, balkonami, ogrodami postanowiłam pochwalić się moimi pokojowymi roślinkami. Jest ich mało, są małe, a ja jestem początkującą kwiatoholiczką, także mam nadzieję że nie uśmiercę moich małych podopiecznych:)
Nie przedłużając oto i oni:

Miniaturka Phalaenopsis'a. Moja pierwsza miniaturka, ale podejście do storczyków chyba już trzecie albo czwarte. Są to przepiękne kwiaty, ale wszystkie u mnie zawsze padały, nie wiem czy warunki w moim mieszkaniu są tak złe, czy mam do nich tak zła rękę i za dużo przy nich majstrowałam, ale zawsze kończyło się to źle. Tą miniaturkę nabyłam w Ikei, odrazu wpadła mi w oko, stwierdziłam że nie zaszkodzi spróbować jeszcze raz :)

Obrazek

Ma pięknie wybarwione kwiaty, czy ktoś wie co to za odmiana?

Obrazek


Następny kolega- skrzydłokwiat. Jest że mną już kilka miesięcy, początki były okropne. Po przyjeździe ze sklepu do domu stracił jakieś 50% liści, te co zostały mają żółte końcówki, ale później odbił i powoli się zagęszcza :)

Obrazek


Tutaj moje ukorzenione Epipremnum złociste. Listki wyjęłam z wody i przesadzilam do ziemi w zeszłą niedzielę, mam nadzieję, że się przyjmie

Obrazek


Obrazek

Teraz roślinka, na którą chorowałam już od jakiegoś czasu- starzec rowleya, w języku angielskim znana także pod nazwą string of pearls, trudno się nie zgodzić


Obrazek



Obrazek

Na razie tyle :)
Awatar użytkownika
Karo
-Administrator Forum-.
-Administrator Forum-.
Posty: 21681
Od: 16 sie 2006, o 14:39
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Centrum Polski
Kontakt:

Re: Moje doniczkowe- Nella

Post »

Fajnie Nelu :wit
Czekamy więc na więcej :wink:
KaRo - Administrator Forum
??? Pytania do Ekipy...
? KaRolinki
nella
10p - Początkujący