Trzmielina Fotrune'a

Drzewa ozdobne
ODPOWIEDZ
sulex
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 10
Od: 16 kwie 2007, o 12:26

Trzmielina Fotrune'a

Post »

Witam, posadziłem 2 tyg. temu krzewy. Przyciołem je, podlewam ok co 3 dni i niestety widze ze mi chyba usychają. Czy są za mało podlewane a może za dużo, a może tak powinno być, jaka może byc tego przyczyna. Jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o uprawe czegokolwiek, proszę o pomoc.
Z góry dziekuje
Awatar użytkownika
anulka
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2462
Od: 23 mar 2007, o 21:26
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Szczecin

Post »

Napisz czy wysadzałeś je z doniczek czy były kopane z ziemi?
Podlewasz prawidłowo , ale listki mogą sie pojawić później-chociaż moja ma je cały czas :)
Awatar użytkownika
chatte
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 15082
Od: 19 paź 2006, o 08:52
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: śląskie

Post »

A jak podlałeś je zaraz po posadzeniu? Jaką masz ziemię? (piaszczysta, gliniasta)
Podejrzewam, że za słabo podlałeś po posadzeniu i teraz woda nie dochodzi do głębiej połozonych korzeni, które pozostały suche.
sulex
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 10
Od: 16 kwie 2007, o 12:26

Post »

Wysadzałem z doniczek, wkopałem je na taką głębokość jak były w doniczkach. Podlałem je od razu po posadzeniu. Ziemia jest chyba dobra bardziej gliniasta, jak sie kopie to az sie klei do szpadla, ponadto w otwory w ktore wysadzałem krzewy wsypałem dobrej ziemi zakupionej razem z krzewami. To nie jest tak ze mi uschły ale obserwuje ze na niektórye końcówki listków zaczynają obsychać.
Awatar użytkownika
anulka
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2462
Od: 23 mar 2007, o 21:26
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Szczecin

Post »

Posadziłes prawidłowo-ziemia glinisasta jest bardzo dobra.Poczekaj aż pojawią sie młode listki i wtedy te zeschnięte przytnij .Myslę ,ze będzie dobrze :lol:
Pyzdra
100p
100p
Posty: 129
Od: 8 mar 2007, o 19:53