Trawnik od zera,od czego zacząć - ZAKŁADANIE cz.1

Rośliny wieloletnie, trawy, paprocie, lawenda, chryzantemy, piwonie, ...
ODPOWIEDZ
Valar Morghulis
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 11 kwie 2006, o 21:26
Lokalizacja: Stolica

Trawnik od zera,od czego zacząć - ZAKŁADANIE cz.1

Post »

Witam wszystkich. Mam pytanie w zwiazku z ziemią pod trawnik. Wiem że będę musiał ją użyźnić i pozbyć się chwastów. o ten teren wcześniej nie dobano i mimo że nie ma widocznych żadnych chwastów podejrzewam że jest ich wiele korzeni. I wracając do pytania, ile musze czekać po zastosowaniu np hebicydów np Roundup by później móc użyźnic ziemię np Azofoska, czy może nie musze czekać i jak może wpłynąc zastosowanie Roundup na żywopłot Lingustr który styka się z ów ziemią?

Pozdrawiam serdecznie !!!

Prosze o łagodne traktowanie, jestem dopiero początkujący :)
.....a chwila wiecznością zakwita.......
Awatar użytkownika
aniawoj
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3729
Od: 9 paź 2005, o 19:21
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Klucze - Małopolska
Kontakt:

Post »

Po "randapowaniu" powinienieś odczekać do 14 dni z innymi zabiegami. Ligustr należy chronić przed spryskaniem.
Jest inna rzecz- według mnie jest za wczesnie na randapowanie ze względu na opóżnioną wegetację. Chwasty powinny mieć dobrze rozwinęte liście.
Erazm
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 6950
Od: 17 sie 2005, o 13:10
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: centrum

Post »

Poczekaj z opryskiem do czasu jak wykiełkują chwasty. Jest ich na pewno pełno. W czasie oprysku osłon liguster (mam też taki żywopłot).Roundup działa na rośliny przez liście i gałęzie. Nie "wchodzi" w roślinę przez korzenie oraz nie niszczy nasion.
Pozdrawiam Andrzej.
Awatar użytkownika
janusz
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 408
Od: 25 maja 2005, o 13:27
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post »