Pomysł na zagospodarowanie oczka wodnego

Oczka wodne, stawy kąpielowe, strumienie, kaskady, skalniaki, rośliny wodne, itp
martusiek85
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 3
Od: 28 sty 2014, o 13:32
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Pomysł na zagospodarowanie oczka wodnego

Post »

witam wszystkich, jestem nowa, mam nadzieję że dobrze trafiłam z tematem.
kupilismy dom, mam oczko wodne z rybkami( hm..chyba karasie..nie mam pojecia :? nie znam się ) otóż dookoła oczka jest pusto, zero roślinności.. chciałabym coś tam wiosną posadzić, może jakieś niskie drzewka, jakieś trawy ozdobne? może też skalniaki ... rośliny pływające... doradźcie cokolwiek..ja sie jeszcze nie znam na tym a nie chce żeby oczko straszyło i nie chcę też go likwidować,

mogę liczyć na jakieś rady, może ktoś mnie zainspiruje?

zdjecia w obecnej chwili nie mam, bo klucze odbieramy za 2 tygodnie, oczko ma wymiary jakieś 4metry na 2-2,5...głębokość chyba też będzie około 2m. do tego musi dojść ogrodzenie mamy psy i małe dziecko i wolę nie ryzykować kapieli z rybkami... :)

dziękuje za pomysły :) pozdrawiam!

Proszę o poprawną pisownię. Regulamin.
Zdania zaczynamy wielką literą..../Iwona
Awatar użytkownika
szkodnikk
200p
200p
Posty: 252
Od: 2 sty 2014, o 10:48
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Końskie

Re: pomysł na zagospodarowanie oczka wodnego

Post »

witaj
Co do oczka i jego zawartości to poczekaj do wiosny i wtedy zrobisz dokładne pomiary co najważniejsze z jego głębokością, okaże się czy jest w nim jakaś roślinność, a rybki jak się da im zrobić fotki to wtedy opiszemy co jest co.
Co do jego otoczenia to pooglądaj fotki oczek na forum jest ich sporo i wiele pomysłów można zaaranżować u siebie.
Co do zabezpieczenia to jeśli chodzi o psy to tylko ze względu na to że mogą poszarpać folię (oczywiście jeśli jest z folii wykonane bo nie zaznaczyłaś :D ) . Moje jest wyłożone kamieniami więc pies ma przez cały rok ma naturalne poidło.