Powrót na główną stronę Forum. Ogrodniczo Działkowe Forum.
Najlepsi polscy Fachowcy. Bazy wiedzy praktycznej. Porady.

Strefa czasowa: UTC + 1

Przeszukiwarka poniższego WĄTKU:
Idź do strony nr...     1, 2, 3  
Autor Wiadomość
PatrykD
 Tytuł: Budowa oczka
PostNapisane: 24 maja 2012, o 22:05 
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony

---
Witam, chcę zbudować oczko na takim terenie tylko jestem zielony 'Świeżak' w takich sprawach. Co o tym sądzicie i co doradzacie, co by pasowało i przede wszystkim pięknie wyglądało :)

Wymiary - rysunek podam jutro :)

Zobacz profil Wyślij e-mail      

Apat
 Tytuł: Re: Budowa małego oczka :)
PostNapisane: 24 maja 2012, o 22:53 
50p
50p

1 szt.
W rogu trochę od płotu widziałbym małą kaskadę z kamieni w środku ładne nerkowate oczko wywal te kwadratowe betonowe bloczki w ziemi nasadź roślin i będzie piękne oczko ;) I najważniejsze koszta ile jesteś w stanie przeznaczyć jeśli dużo to najlepszy siatkobeton jeśli trochę mniej to membranę-EPDM jeśli mało to folię PCV lub jeśli lubisz kicz i wywalać dużo kasy w błoto i mieć minimalne efekty to gotową formę z tworzywa. Wiesz jeśli chcesz mieć rybki to bez filtra w postaci strumyka bądź beczułki się nie obejdzie. Ogółem dużo roboty, dużo pieniędzy a co najważniejsze masę satysfakcji po skończonym dziele ;)

jackon
PostNapisane: 28 maja 2012, o 05:06 
500p
500p

1 szt.
moje oczko z folii funkcjonuje już 25 lat, bez żadnych pęknięć, napraw

WIDZEWIAK
PostNapisane: 31 maja 2012, o 15:20 
20p - Rozkręcam się...
20p - Rozkręcam się...

---