Woda w ogrodzie to moja pasja, konik i hobby.

Oczka wodne, stawy kąpielowe, strumienie, kaskady, skalniaki, rośliny wodne, itp
Pawel Woynowski
Przyjaciel Forum - Ś.P.
Przyjaciel Forum - Ś.P.
Posty: 1572
Od: 24 sty 2007, o 11:59
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post »

Witam,
Jestem nowym uczestnikiem na tym forum, lecz pozwolę sobie opowiedzieć na Twój post, poneważ woda w ogrodzie to mój konik, moja pasja, moje hobby, czy jak to mozna jeszcze nazwać. Mówiąc nieskromnie, zajmuję się wodą w ogrodzie już od ponad 15 lat :D
Szpilka pisze:Chcę zamontować w ogrodzie stojącą fontannę nie oczko wodne. Czy ktoś wie gdzie można kupić w granicach rozsądku finansowego ciekawe figury do fontanny. Co jeszcze mi będzie potrzebne przy jej montażu. Czy ktoś z Was ma taką fontannę?Szukam rad praktyka.Pozdrawiam.
Wszystkie, a przynajmniej więszość z TYCH artykułów można zadoptować na fontanny, bez większych problemów. Trzeba by było jedynie zatrudnić murarza do wykonania zbiornika fontanny. Oczywiście, jeśli chesz aby to była fontanna murowana i hydraulika do poprowadzenia instalacji zasilaącej ją w wodę z domu do miejsca gdzie planujesz ją postawić. Chyba że masz w domu "złotą rączkę" który wykona to sam, to nie takie trudne jak by się wydawało.
Pytasz się co Ci będzie potrzebne, przede wszystkim skonkretyzowany pomysł na kompozycję fontann.
Nie znam Twego gustu i nie wiem o jaką kompozycję Ci chodzi. Czy to ma być imitacja klasycystycznej fontanny, takie pasują do "klasycystycznych" bardzo uporządkowanych i symetrycznych ogrodów, nawiązujących do np. konserwatywnych ogrodów francuskich, czy bardzej naturalnych zrywających z symetrią, lecz nawiązujących do historii antycznej i średniowiecznej ogrodów angielskich.
Natomiast fontanny nowoczesne pasują w zasadzie do każdego ogrodu, pomijając oczywiście te ogrody które wymieniłem wcześniej.
TUTAJ msz całą gamę gotowych fontann ogrodowych pseudo klasycystycznych.