Proszę o pomoc przy sianiu kukurydzy cukrowej, łubinu, kolęd

Warzywa w gruncie i pod osłonami.
ODPOWIEDZ
dawid1346
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 12
Od: 6 kwie 2012, o 17:55
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Proszę o pomoc przy sianiu kukurydzy cukrowej, łubinu, kolęd

Post »

Witam.
Nie jestem ogrodnikiem nawet nie znam się na ogrodnictwie, dlatego znalazłem się na tym forum.
Chcę zasiać Kukurydzę cukrową, Łubin, Siemię lniane i Kolendrę.

Kukurydza cukrowa Złota Karłowata:
Jakiej użyć zaprawy nasiennej i w jakich odstępach siać ?
Czy ziarna zebrane będę mógł posiać na następny rok? Jak przygotować ziarna do siewu ?

Łubin i Siemię lniane:
Jakiej użyć zaprawy nasiennej, w jakich odstępach siać, jak głęboko i kiedy robi się siewy i zbiory.

Kolendra:
Jakiej użyć zaprawy nasiennej ? Na opakowaniu pisze że siać w rzędy co 30cm, ale co ile podawać ziarno i jak głęboko ?

Pytanko co do wszystkich w/w, czy muszę jakoś specjalnie przygotować nasiona przed siewem ?
Proszę o wyrozumiałość i pomoc w wysianiu tych nasion.
dawid1346
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 12
Od: 6 kwie 2012, o 17:55
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: Proszę o pomoc przy sianiu kukurydzy cukrowej, łubinu, kolęd

Post »

Witam ponownie.
Szkoda że tyle ogrodników a nikt nie umie siać kukurydzy i innych wyżej wymienionych :(
x-p-o
ZBANOWANY
Posty: 10181
Od: 16 lut 2011, o 19:24
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: Proszę o pomoc przy sianiu kukurydzy cukrowej, łubinu, kolęd

Post »

dawid1346 pisze:Chcę zasiać Kukurydzę cukrową, Łubin, Siemię lniane i Kolendrę.
Jak na początkującego ogrodnika to ciekawy zestaw :shock:

Wiedzy ogrodniczej Ci brak ale tupetu- nie.
Awatar użytkownika
cantati
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2120
Od: 10 lut 2012, o 17:00
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Proszę o pomoc przy sianiu kukurydzy cukrowej, łubinu, kolęd

Post »