Nowa Kolekcja i cieżkie początki
Nowa Kolekcja i cieżkie początki
Witam, roślinami zajmuje się już ponad rok, a kaktusami zainteresowałem się nawet nie miesiąc temu. Dostałem kaktusa, spodobał mi się, potem kupiłem jeszcze 2 no i teraz mam kłopot, bo nie wiem jakie to kaktusy, a informacje które dostaje/czytam są dość sprzeczne. Więc proszę was o pomoc w identyfikacji kaktusów i o wskazówki jak się nimi opiekować. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Dziękuję za tak szybką odpowiedź
Mógłby ktoś mi jeszcze powiezdieć jak się nimi mam opiekować? Dwa kaktusy są w mieszance ziemi z marketu :/ a jeden w mieszance piasku ziemi i akadamy. Co ile mam je podlewać, czy mam je opryskiwać? w temacie kaktusów jestem bardzo początkujący
Czytałem że w upały powinno się je podlewać dziennie, natomiast usłyszałem, że jak sąupały to można im kilka kropel dać co tydzień, dwa :/ I się pogubiłem. Jeśli opis hodowli kaktusów jest na forum to poprosze o link, jeszcze się nie zapoznałem do końca z tym forum. 

Po pierwsze musisz zmienić substrat w którym Twoje rośliny(kaktusy) teraz rosną ,na bardziej przepuszczalny Co zrobić żeby pięknie rosły i kwitły ,zasada jest bardzo prosta ,latem jak najwięcej słonka od października zero wody i obniżenie temperatury aż do kwietniacarol1 pisze: może w końcu ktoś powie mi jak siętymi roślinami opiekować, jak zimować, co zrobićżeby pięknie rosły.
Bardzo Ci dizękuję Basiu K. 
Wiem, że powinna być bardziej przepuszczalna mieszanka, ale nie wiem czy akktusy można teraz przesadzać. Jaka powinna być ta mieszanka? Może być akadama z ziemią, czy lepiej kupić jakieś gotowe mieszanki?
W jakiej temperaturze powinny być zimowane kaktusy?
Czy kaktusy można/trzeba spryskiwać? słyszałem już różne zdania
Jak często podlewacie swoje kaktusy?

Wiem, że powinna być bardziej przepuszczalna mieszanka, ale nie wiem czy akktusy można teraz przesadzać. Jaka powinna być ta mieszanka? Może być akadama z ziemią, czy lepiej kupić jakieś gotowe mieszanki?