Re: WIDOCZNOŚĆ zdjęć - PROSIMY SKŁADAĆ REKLAMACJE do Fotosik
: 25 sty 2024, o 19:23
Masz rację małopolanin. Dziękuję.
Zmienię też ilość postów na jednej stronie 17 >13 / zmieniłem
Ograniczy to wciąganie naraz zbyt wielu zdjęć.
Niestety nie ma opcji limitu zdjęć w postach więc tego nie mogę zmienić. Jest opcja limitu linków ale tego nie mogę wdrożyć ze względu choćby na spisy treści wątków - to też linki. System nie odróżnia linków do zdjęć i innych linków.
———————————
PROŚBA DO PAŃSTWA
Może pojawi się ktoś u nich w supporcie i odpisze komuś z Państwa.
Drodzy Forumowicze
Ponieważ Administracja Fotosika nie odpowiada na moje maile wysłane przez ich formularz kontaktowy, bardzo zachęcam - piszcie Państwo reklamacje do Fotosika
Czym więcej z nas napisze reklamacje z opisanym problem, tym większe prawdopodobieństwo odblokowania zdjęć „Fotosikowych” na naszym Forum
Ja nie używam Fotosika jako hostingu. Może dlatego lekceważą moje reklamacje w Pańsrwa imieniu, nie wiem. Nie jest to przyjazne zachowanie…
Proszę o przekazanie tej prośby do swoich zaprzyjaźnionych Forumowiczów
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, tym bardziej za płatne konta na Fotosiku.
Tu jest przewidziany przez ich support, formularz kontaktowy.
Piszcie proszę abyśmy mogli wspólnie odzyskać nasze stare dobre forum.
https://www.fotosik.pl/kontakt
Ogromnie Fotosik.pl stracił w moich oczach, żałuję że ich polecałem jako hosting zdjęć na naszym forum ogrodnicznym (zyskali dzięku temu tysiące płatnych kont).
Dodatkowo dziwi mnie, że nie odpisują na zgłoszenia supportowe przez ich formularz.
Nie rozumiem ich podejścia do Klientów...
Zmienię też ilość postów na jednej stronie 17 >13 / zmieniłem
Ograniczy to wciąganie naraz zbyt wielu zdjęć.
Niestety nie ma opcji limitu zdjęć w postach więc tego nie mogę zmienić. Jest opcja limitu linków ale tego nie mogę wdrożyć ze względu choćby na spisy treści wątków - to też linki. System nie odróżnia linków do zdjęć i innych linków.
———————————
PROŚBA DO PAŃSTWA
Może pojawi się ktoś u nich w supporcie i odpisze komuś z Państwa.
Drodzy Forumowicze
Ponieważ Administracja Fotosika nie odpowiada na moje maile wysłane przez ich formularz kontaktowy, bardzo zachęcam - piszcie Państwo reklamacje do Fotosika
Czym więcej z nas napisze reklamacje z opisanym problem, tym większe prawdopodobieństwo odblokowania zdjęć „Fotosikowych” na naszym Forum
Ja nie używam Fotosika jako hostingu. Może dlatego lekceważą moje reklamacje w Pańsrwa imieniu, nie wiem. Nie jest to przyjazne zachowanie…
Proszę o przekazanie tej prośby do swoich zaprzyjaźnionych Forumowiczów
Moim zdaniem taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, tym bardziej za płatne konta na Fotosiku.
Tu jest przewidziany przez ich support, formularz kontaktowy.
Piszcie proszę abyśmy mogli wspólnie odzyskać nasze stare dobre forum.
https://www.fotosik.pl/kontakt
Ogromnie Fotosik.pl stracił w moich oczach, żałuję że ich polecałem jako hosting zdjęć na naszym forum ogrodnicznym (zyskali dzięku temu tysiące płatnych kont).
Dodatkowo dziwi mnie, że nie odpisują na zgłoszenia supportowe przez ich formularz.
Nie rozumiem ich podejścia do Klientów...