Rabata z Sumakiem w środku?

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
ODPOWIEDZ
vanilia
200p
200p
Posty: 464
Od: 5 lut 2016, o 10:30
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Rabata z Sumakiem w środku?

Post »

Witam. :wit
Chciałabym założyć rabatę w kształcie półkola gdzie w środku rośnie na razie mały Sumak.
Czy to według Was dobry pomysł? Drzewko urośnie i nie wiem jak bardzo zacieni, ogólnie teraz jest całość w nasłonecznionym miejscu. Jakie ew. rośliny polecacie na tej rabacie? Podobają mi się raczej takie dzikie zestawienia nie koniecznie wymuskane kule kwiatowe. Podobają mi się takie ładnie zestawione "kolorowe gąszcze" chciałabym żeby cała rabata była zapełniona roślinnością a nie korą ozdobną na pierwszym planie. Niestety nie znam się jeszcze na tym jakie kwiaty i byliny kiedy się sadzi i jak je zestawiać, nie znam nawet prawie żadnych nazw prócz róży i tulipanów ;:224 więc proszę o wyrozumiałość i podpowiedź , rzućcie jakieś nazwy, pomysły a resztę sobie doczytam. To by znacznie skróciło moje poszukiwania i przekopywanie internetu a i tak jeszcze sporo przede mną.
Jeśli ten sumak to nie dobry pomysł w środku rabaty to proszę o sugestie.
dziękuję :)
Jak może być jeszcze lepiej??? :D
Awatar użytkownika
Karo
-Administrator Forum-.
-Administrator Forum-.
Posty: 21681
Od: 16 sie 2006, o 14:39
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Centrum Polski
Kontakt:

Re: Rabata z Sumakiem w środku?

Post »

Zapraszam Cię tutaj
Pozostałe tematy działkowe i ogrodowe - Najważniejsze tematy tej sekcji

Pod hasłami
Rośliny... i Rabata ....
znajdziesz masę inspiracji dla swojego pomysłu.
Dopisuj się do istniejących wątków,pytaj - z pewnością znajdziesz odpowiedzi i podpowiedzi dla siebie :D
KaRo - Administrator Forum
??? Pytania do Ekipy...
? KaRolinki
jjdj

Re: Rabata z Sumakiem w środku?

Post »