PORADY - jak sadzić drzewa i krzewy owocowe

Drzewa owocowe
ewcia16
50p
50p
Posty: 62
Od: 25 mar 2013, o 21:49
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: między Łodzią,a Bełchatowem

PORADY - jak sadzić drzewa i krzewy owocowe

Post »

Witam, mam zamiar założyć ogród warzywno-owocowy,ale nie mam doświadczenia jak rozmieść krzaczki i krzewy dodałam rysunek na którym zaznaczyłam już warzywnik i szklarnie których jeszcze nie ma ,może w innym miejscu ustawić ?warzywnik przy północny był od jakiegoś czasu ,ale marne zbiory były może dlatego ,że to północ ponoć to nie dobre miejsce wyczytałam.poza tym chciałabym aby były:
ogórki oddzielnie od warzywnika,bo chyba się rozrastają i nie chciałabym żeby wlazły mi na inne warzywka
pomidory też oddzielnie
truskawki
poziomki
borówki amerykańskie 3,4 szt
czereśnia
gruszka
śliwka
no i nie wiem coś może jeszcze,aha dlaczego pomidory i ogórki nie w szklarni,bo na ten rok nie wiadomo czy ona tam stanie a muszę ja uwzględnić już teraz
Obrazek
A i co ważne wiatry wieją z zachodu.
Myślę ,że mi doradzicie ,pozdrawiam.
magda1975
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 3079
Od: 25 lip 2008, o 18:25
Lokalizacja: wola niemiecka

Re: W jakich miejscach posadzić krzewy owocowe na działce?

Post »

Ja pod owocowe wyodrębniłam sobie kwaterę sadowniczą na kjtórej mam drzewa ikrzewy owocowe,natomiast warzywa...stosuję płodozmian i uwzględniam sąsiedztwo roślin.Wszystko znalazłam na forum.
Pitoleusz
200p
200p
Posty: 283
Od: 25 wrz 2010, o 18:03
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Re: W jakich miejscach posadzić krzewy owocowe na działce?

Post »

Najpierw to bym ustalił gdzie jest faktycznie ten wschód, zachód, północ i południe, bo wg przedstawionego rysunku jest namieszane i PD jest na 12, a PN na 6, powinno być na dole, chyba, że W zamieniony z E. Sąsiedztwo wysokich, dosyć mocno drenujących ziemię drzew jest niekorzystne.
ewcia16
50p
50p
Posty: 62
Od: 25 mar 2013, o 21:49
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.