Czym obsadzić?

Ogólne tematy działkowe, nowości w ogrodnictwie
davussum
500p
500p
Posty: 806
Od: 26 sie 2010, o 15:39
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: 100-lica

Czym obsadzić?

Post »

Witam
zrobiłam sobie projekt rabaty, mniej więcej wiem czym chcę ją obsadzić ale chciałabym sie dowiedzieć co sądzą o niej doświadczeni forumowicze/ogrodnicy, ja jestem dopiero początkująca ogrodniczka więc wszelkie uwagi mile widziane. Może macie pomysł czym obsadzić tą rabatę by wyglądała podobnie jak na projekcie

Miejsce gdzie powstanie wygląda tak: - słońce przez cały dzień
ObrazekObrazek

a tu projekt
Obrazek
1 Cyprysik lawsona columnaris (już rośnie)
2 tawuła golden princess (chciałam Wilczomlecz złocisty ale podobno jest trujący a mam małe dziecko)
3 bukszpan kula
4 żurawki
5 hortensja
Awatar użytkownika
max1232
500p
500p
Posty: 917
Od: 30 sty 2010, o 21:53
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Białystok

Re: Czym obsadzić?

Post »

Pod względem estetycznym wygląda to całkiem dobrze, rośliny wyglądają też odpowiednio dobrane.
davussum
500p
500p
Posty: 806
Od: 26 sie 2010, o 15:39
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: 100-lica

Re: Czym obsadzić?

Post »

Dziękuję za odpowiedź. nie jestem przekonana co do bukszpanów i hortensji ;:131 czym mogłabym je ewentualnie zastąpić?
Awatar użytkownika
kasia82
500p
500p
Posty: 583
Od: 25 lut 2012, o 09:36
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: podlaskie

Re: Czym obsadzić?

Post »

davussum co to za hortensja? jak ci zakwitnie na różowo lub czerwono to zeżre żywcem te żurawki... no ale na szczęście tylko w maju ;:oj one są chyba zimozielone prawda i preferują półcień-cień więc może coś co lubi pełne slońce? ja bym bukszpanów nie sadziła może obsadź nimi rabatkę zacienioną bo szkoda tak pięknego miejsca, jeśli chcesz mogę jutro coś pokombinować w gimpie.

PS myślałam, że jesteś chłopczykiem :;230 , przepraszam Dorotko
Pozdrawiam
davussum
500p
500p
Posty: 806
Od: 26 sie 2010, o 15:39
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.