Róże Maddy77

Zablokowany
Awatar użytkownika
Maddy77
500p
500p
Posty: 641
Od: 2 maja 2012, o 18:48
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Róże Maddy77

Post »

Witam wszystkich zakręconych różanych maniaków :wit Za waszym przykładem postanowiłam podzielić się moimi małymi maleństwami :wink: Są jeszcze młodziutkie, gdyż pochodzą z tegorocznych wiosennych nasadzeń. Pierwsza, która się przyjęła i tym samym ma pierwsza pąki jest Reine des Violettes. Oto ona:
Obrazek Obrazek

A wszystko zaczęło się od zakochania się w Eden Rose :D Długo kazała na siebie czekać, ale koniec końców puściła długo oczekiwane listka :wink:
Obrazek

Również upragniona różyczka Falstaff:
Obrazek

Red Eden Rose
Obrazek

Queen of Sweden
Obrazek

Climbing Waltztime
Obrazek

A to taki dodatek :wink:
Obrazek

Jest jeszcze kilka różyczek do pokazania, ale jeszcze nie pokazały pełnego wdzięku :wink: oraz kilka, które są na liście do kupienia :D

Jestem początkująca i będę wdzięczna za wyrozumiałość jeżeli chodzi o wklejanie zdjęć :wink:
Awatar użytkownika
beata68
1000p
1000p
Posty: 1745
Od: 13 lut 2011, o 17:15
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Re: Róże Maddy77

Post »

Witaj Maddy77.
Fajnie że dołączyłaś do różano zakręconych. Jakie masz jeszcze różyczki do kupienia?
Będę czekała na kolejne zdjęcia. :D
Awatar użytkownika
Annes 77
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 11686
Od: 6 maja 2008, o 19:11
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: lubuskie

Re: Róże Maddy77

Post »

Hej Magda:)

Zaczynasz od bardzo fajnych różyczek,których u siebie nie posiadam jeszcze ;:224
Piszesz,że wszystko zaczęło się od Eden,to równiez moja ukochana róża,Red Eden miałam,ale padła mi w ubiegłym roku z wiosennego sadzenia.
Gdzie kupiłaś swoje różyczki?
Awatar użytkownika
Maddy77
500p
500p
Posty: 641
Od: 2 maja 2012, o 18:48
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Re: Róże Maddy77

Post »

Witajcie dziewczyny :wit