Kaajowa przygoda z różami

Zablokowany
Awatar użytkownika
kaaj
500p
500p
Posty: 761
Od: 26 mar 2007, o 18:04

Kaajowa przygoda z różami

Post »

Marzenia należy realizować, a marzy mi się mini Rossarium w moim ogrodzie, co z tego wyjdzie? zobaczymy, ufam, że z Waszą pomocą Kochani moje marzenia się ziszczą, choć wiem, że łatwo nie będzie,
nowi mieszkańcy ogrodu to:
Eden Rose 85
Mini Orange
Biedeirmeier
Aprikola
Tommelise
Nostalgie
Amadeus
Ziemie posiadam bardzo ciężką, więc rozluźniłam ją mieszając z piachem, ziemią uniwersalną i obornikiem końskim, mam nadzieję, że będzie im u mnie dobrze.

Zastanawiam się teraz jak o nie właściwie zadbać,
czy zacząć od razu zasilanie, chociaż wydaje mi się, że należałoby jakiś czas odczekać, mam zakupioną Magiczną Siłę do Róż z Substrala, więc kiedy zacząć ją stosować?
Czytałam, ze stosujecie na wiosnę oprysk z miedzianu i topsinu, przyznam, że na chemii nie znam się zupełnie :oops:
Awatar użytkownika
camellia
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 4513
Od: 21 mar 2010, o 16:00
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Kaajowa przygoda z różami

Post »

Nawozić można już od marca a od kwietnia to już na pewno... Ja podsypałam swoim Substral Osmocote dla róż długodziałający. Na pewno możesz je już zasilić, np. na moim było zalecane aby przy sadzeniu wymieszać nawóz z ziemią. Nie znam Twojego nawozu ale przeczytaj, co jest napisane na opakowaniu , tam powinno być wszystko:)
Awatar użytkownika
kaaj
500p
500p
Posty: 761
Od: 26 mar 2007, o 18:04

Re: Kaajowa przygoda z różami

Post »

Cammelio, chodzi mi o to, czy nawozić teraz mineralnie, skoro dałam sporo obornika podczas sadzenia, wiem, ze róże są żarłoczne, ale, no właśnie ale???
Z góry przepraszm za moje banalne dla wielu z Was pytania, ale dopiero się uczę :oops:
Awatar użytkownika
camellia
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 4513
Od: 21 mar 2010, o 16:00
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: mazowieckie