Podkaszarka,jaką kupić?

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
ODPOWIEDZ
msjoy
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 4
Od: 28 kwie 2007, o 22:01

Podkaszarka,jaką kupić?

Post »

Witam forumowiczów. Proszę o radę jaką podkaszarkę polecilibyście do ogrodu o znacznym obszarze, obsadzonego młodymi drzewkami między którymi chciałbym utrzymywać przyciętą trawę. Czy lepsza będzie podkaszarka spalinowa czy też lepiej pracować delikatniejszą podkaszarką elektryczną? Zaznaczam że nie mam zbyt dużego doświadczenia w pracy kosą spalinową lub podkaszarką.
Awatar użytkownika
kamilneo
100p
100p
Posty: 109
Od: 11 kwie 2006, o 21:42
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)

Podkaszarka

Post »

Wydaje mi się, że na dużym obszarze i w dodatku z drzewami lepsze będzie urządzenie z silnikiem spalinowym, ponieważ kabel będzie chyba nie za bardzo wygodny.
Pozdrawiam Kamil
Poznaję regulamin
msjoy
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 4
Od: 28 kwie 2007, o 22:01

Jaka podkaszarka?

Post »

a jakis konkretny model mzecie polecic?
msjoy
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 4
Od: 28 kwie 2007, o 22:01

Jaka podkaszarka?

Post »

a moze ktos uzywa takiego modelu: http...
ta wydaje mi sie zupelnie "przyzwoita" :-)))


II. Obowiązki użytkownika
m) nie mogą być reklamowane linki do podstron i ogłoszeń z Allegro (ze względu na ich b.szybką dezaktualizację) http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?t=8
Moderator
Awatar użytkownika
kamilneo
100p
100p
Posty: 109
Od: 11 kwie 2006, o 21:42
Lokalizacja: Świdnik (lubelskie)

Podkaszarka

Post »

Cena jest zachęcająca. Jest roczna gwarancja, więc można spróbować. Ja niestety nie mam bliższej styczności z takim sprzętem, bo do pielęgnacji trawnika używam kosiarki elektrycznej i takiej też podkaszarki.
Pozdrawiam Kamil
Poznaję regulamin
msjoy
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 4
Od: 28 kwie 2007, o 22:01

Jaka podkaszarka?

Post »