Szkółka krzewów ozdobnych,początki

Jak zbudować tanio i szybko ? Rozwiązania, praktyczne pomysły i wskazówki. ZRÓB TO SAM. Narzędzia, sprzęt do ogrodu.
prezes2007
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 5
Od: 3 cze 2010, o 19:52
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Szkółka krzewów ozdobnych,początki

Post »

Witam.

Na początku może powiem coś o sobie. A Wiec od dłuższego czasu miałem zamiar założyc szkółkę krzewów ozdobnych lecz moje zamiary były uwarunkowane finansowo ( jestem uczniem technikum) wiec od roku zbierałem pieniądze na zakup tunelu foliowego oraz innych niezbędnych rzeczy na rozpoczęcie mojego małego interesu. W końcu nastał dzień kiedy fundusze zostały skompletowane tunel został zakupiony i usytułowany koło domu na ogrodzie ogród ma powierzchnie jakieś 300x40m rośnie na nim tylko trawa no i stoi tunel :) na resztę potrzebnych rzeczy mam odłożone fundusze.To mój pierwszy post ale to nie świadczy o tym że nie czytam forum. otóż właśnie to forum skłoniło mnie założenia szkółki. Osobom które będą chciały mnie skłonic do tego abym się dobrze zastanowił nad zakładaniem szkółki ze to ciężka praca itp. oświadczam ze zdaję sobie z tego sprawę i wiem ze człowiek uczy się na błędach i w praktyce się wszystkiego nauczę. Ale wyznaję jedno moim zdaniem mądre przysłowie "Nie róbmy nic a nie będzie nic..." ja nie potrafię siedziec bezczynnie na miejscu a i ciężka praca nie jest mi obca. Myślę ze to co napisałem o sobie wystarczy na początek.

Teraz chciał bym zadac wam moi drodzy forumowicze kilka pytań:

1) jakie rośliny wybrac do hodowli chciał bym hodowac w wiekszości krzewy i drzewa iglaste i tutaj chciał bym was prosic o doradzenie gatunków jakie wybrac.

2) co na początek będzie mi niezbędne do rozpoczęcia hodowli ( agrowłukniny, doniczki itp...)

3) w czym ukorzeniac małe sadzonki (chodzi mi o typy doniczek np : wielodoniczki czy może zwykłe doniczki a jeżeli zwykłe to jakie rozmiary??)