Pytania o rododendrony - asma

Różaneczniki (rhododendrony), azalie, wrzosy i inne kwaśnolubne
Awatar użytkownika
asma
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 7810
Od: 19 wrz 2011, o 12:16
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Gdynia

Pytania o rododendrony - asma

Post »

Witam wszystkich:)
W poszukiwaniu inf o rododendronach ,azaliach podczytywałam wasze forum i napisałam do Ani(woj).Pewnie dalej zasypywałabym Anię lawiną pyt...Najprościej jednak zapisać się na forum-tu już pewnie są wszystkie odpowiedzi;)
Zajrzałam do wątku o rodo...i ....mam lekturę na zimę...pewnie nie posadzę ich przed zimą i trochę mi z tym smutno...
oddaję się lekturze........ależ tego jest......do usłychu
dodam tylko,że jestem laikiem,pół roku temu podjęłam nieśmiało próbę zagospodarowania na początek najmniejszego z 3ech zakątków wokół domku ....jak dojdę do tego jak się wstawia zdjęcia,to je wrzucę;)z pomocą przyszła mi Anitka z Niemiec-na innym forum-okazała się niezastąpiona:)-wynik 3m-nej układanki to w dużej mierze jej inspiracja:)Moja jest magnolia-od niej zaczynałam i jej jednej byłam pewna-jest moim marzeniem od dawna...:)
regulamin bardzo mi się podoba i myslę,że zagoszczę tu na dłużej;)
do miłego Asia
ps.śledziłam wysiłek "herbaty"i ciekawa jestem nazwy 1-ego wysokiego rodo...od str domu-ma dosyć zwarty ,wysoki pokrój.Szukam rodo...mrozoodp.,do półcienia,rosnącego do ok 2-3m,ale skromnie na szer.-mam nie za wiele miejsca do zagospodarowania,a wilczy apetyt:))w sumie chciałabym posadzić 3-5 rodo.../azalii-2 wys i 2-3 niskie ew płożące-oczywiście jak najdłużej i obficie kwitnące...;))nie wytrzymam do wiosny...wzięło mnie...;)
Awatar użytkownika
rose_marek
-Moderator Forum-.
-Moderator Forum-.
Posty: 1304
Od: 14 wrz 2008, o 09:18
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Oregon, USA

Re: witam - jestem nowa

Post »

Witamy asmo.

Jeśli masz jakieś pytania odnośnie rhododendronów i azalii to pytaj w tym wątku.