Ewka i jej doniczkowce .

Zdjęcia roślin doniczkowych, domowych
ODPOWIEDZ
akwe19
100p
100p
Od: 23 gru 2014, o 18:29
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Ewka i jej doniczkowce .

Post »

Jestem na forum od niedawna . Postanowiłam otworzyć swój wątek ,by swoimi fotkami nie zaśmiecać innym wątków . Jestem początkująca i znalazłam tu dużo świetnych porad . Chcę pochwalić się swoimi kwiatuszkami . Jeśli ktoś czasem do mnie zajrzy to z góry dziękuję ;:196 .Na forum najbardziej urzekły mnie fiołki i skrętniki . Tak ukorzeniałam niektóre fiołki, inne w wodzie . Obrazek Później trafiły do doniczek :D Obrazek Obrazek Gdzieś wyczytałam , że jak się uszkodzi listki to szybciej puszczą sadzonki , u mnie się sprawdziło . Ale te obcięte kawałki listków włożyłam oczywiście do ziemi . Dziś wyglądają tak . Obrazek Obrazek To są listki fiołków odmianowych . Mam jeszcze kilka NN , pewnie kundelki . Dostałam od znajomych . Właśnie pierwszy mi zakwitł ;:138 ;:138 ;:138 Obrazek Obrazek Obrazek Na dziś już starczy tego przechwalania się ;:108 . Jutro napiszę o moich początkach ze skrętnikami . Pozdrawiam :wit :wit :wit
Pozdrawiam Ewka
Ewka i jej doniczkowce.
http://forumogrodnicze.info/viewtopic.p ... 43&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Olmo
50p
50p
Od: 6 lis 2014, o 20:25

Re: Ewka i jej doniczkowce .

Post »

Cieszę się, że tu zajrzałam. Miło mi Cię przywitać :wit Zapowiada się ciekawy wątek. Słyszałam o rozmnażaniu roślin przez liście, ale żeby dało się ukorzenić tak małe fragmenty, to nawet nie przypuszczałam. Mam jednego fiołka, chyba wypróbuję. Skrętnika też kiedyś miałam, niestety udało mi się go uśmiercić :cry:
Czekam na kolejne posty :)
Pozdrawiam serdecznie :)
Awatar użytkownika
barbra13
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Od: 15 kwie 2015, o 20:42
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.

Post »

Fiołek różowiutki cudny, a ile ma pączków ;:215 . Reszta maluchów też pewnie wyrośnie na przystojniaczki. Będę czekać na kolejne zdjęcia.
Pozdrawiam
Basia