Glony na korze

Drzewa owocowe
jarciu1410
20p - Rozkręcam się...
20p - Rozkręcam się...
Posty: 25
Od: 28 mar 2009, o 17:21
Lokalizacja: Mazowsze

Glony na korze

Post »

Witam wszystkich serdecznie:-)
Na samym wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem początkujący i jeśli moje pytania mogą brzmieć dziwnie to bardzo prosze o wyrozumiałość:-)

W zeszłym roku posadziłem kilkadziesiąt drzewek owocowych, przyjęły się praktycznie wszystkie, zostały kupione w szkółce, tam przycięte.

Ja posadziłem je na glebach bardzo słabej klasy,jednakże wykopałem dość głębokie dołki, gdzie dałem dużo kompostu mieszając z glebą ogrodniczą, nawóz mineralny w odpowiedniej ilości a następnie sadziłem drzewko po czym je podlałem:-) Miło było patrzeć gdy wszystkie ładnie rosły, jednakże patrząc dziś na ich wygląd zaniepokoił troszkę mnie ich widok; a mianowicie na większości drzewek pojawił się zielony nalot:/ prosze o poradę,co to może być ,czy jest szkodliwe,jak z tym walczyć itd Chcuałbym wiedzieć kiedy można zastosować pierwsze opryski i czym

będę bardzo wdzięczny,z góry dziękuję:-)
oto zdjęcie

http://www.hot.jpg.pl/zdjecie/87159/sadek.html

Obrazek
Awatar użytkownika
Nalewka
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 6531
Od: 30 paź 2006, o 12:42
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Działka na Warmii

Post »

Witaj na forum :)

Następne zdjęcie zrób z większej odległości od pnia, ale ostrość nastaw na pień, a nie na glebę :lol:

Dopisz parę szczegółów:
- gdzie rosną te drzewa? Wpisz w Profilu w okienku Skąd jakieś miejsce mówiące cokolwiek chociaż o strefie klimatycznej. My nie wiemy, czy mieszkasz na Syberii, czy w Ugandzie :P
- sadziłeś w zeszłym roku? To znaczy kiedy? W styczniu czy grudniu?
- drzewka owocowe tzn jakie? Wypisz gatunki i odmiany.
- w jakim wieku są rośliny? Ze zdjęcia wynika, że są mocno rozgałęzione.
- możesz pokazać drzewka w całości? Całą sylwetkę jabłonki, jeśli masz, proszę.