Głóg (Crataegus) wymagania,porady i inne dyskusje

Drzewa ozdobne
ODPOWIEDZ
Anna3
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 2
Od: 2 maja 2007, o 15:42
Lokalizacja: Warszawa

Głóg (Crataegus) wymagania,porady i inne dyskusje

Post »

Kochani. Jestem początkująca również na Forum i z ciekawością czytam w zasadzie wszystkie porady. Zakochałam się w krzewach pięknie kwitnących i staram się anbyć trochę wiedzy na ich temat. :lol: Udało mi się w zeszłym roku ustalic ,ze jednym z krzewów , który mnie zachwycił był głóg. Czy ktoś wie jak się go rozmnaża. Dostałam ze 2 tygodnie temu kilka gałązek, wsadziłam w ukorzeniacz i do doniczki ale widzę,że maleńkie listki,które miał pousychały :cry: Czy jest dla nich jeszcze jakaś szansa :?:
Anna
Awatar użytkownika
Karo
-Administrator Forum-.
-Administrator Forum-.
Posty: 21681
Od: 16 sie 2006, o 14:39
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Centrum Polski
Kontakt:

Post »

Witaj Anno!

Czy jeszcze jest - nie wiem,nie wszystko daje się ukorzenić w taki sposób,ale próbować trzeba.
Zwiększ wilgotność tym sadzonkom czyli nakryj je odciętą butelką po wodzie mineralnej czy zawiń workiem foliowym.
Utrzymuj dużą wilgotność ale wietrz też te sadzonki min.1 raz dziennie odkryj na 10-15 minut.
Doniczki trzymaj w jasnym ale nie słonecznym miejscu.
Pozostaje obserwacja czy zazielenią się miejsca gdzie były listeczki co bedzie sygnałem,że sadzonki żyją.
Życzę sukcesu i proszę o informację za ok.2 tygodnie(też lubię wyzwania-właśnie ukorzeniam paulownię 3 rok z rzędu :D
KaRo - Administrator Forum
??? Pytania do Ekipy...
? KaRolinki
Awatar użytkownika
ariel
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 1479
Od: 24 paź 2006, o 22:46
Lokalizacja: Zaleszany PDK
Kontakt:

Post »

A u mnie głóg rośnie dziko na pobliskim ugorze, kilka krzaków nawet. To ja lecę po gałązki. Między ogórkami pod folią będą miały wilgotno i ciepło, tam też trzymam trzmieliny :D
Awatar użytkownika
grazyna56
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 706