Skalniak

Oczka wodne, stawy kąpielowe, strumienie, kaskady, skalniaki, rośliny wodne, itp
ODPOWIEDZ
myrrax24
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 1
Od: 13 kwie 2012, o 18:34
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Lipnica k/ Torunia

Skalniak

Post »

Witam wszystkich. Chciałbym zrobić skalniak. Proszę o pomoc. Nie wiem od czego zacząć. Wszystkie porady mile widziane ;)
Poniżej miejsca, w którym chcę założyć skalniak :

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Będę dozgonnie wdzięczny za każdą pomoc :>
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
MirellaM
100p
100p
Posty: 173
Od: 13 cze 2011, o 17:52
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Skalniak

Post »

hej!
Ja też jestem dopiero początkująca tzn dopiero zakładam ogródek, ale postanowiłam się odezwać ;)
Widzę , że masz tam sporo miejsca. Nie myślałeś/myślałaś nad tym aby do tego drzewka zrobić mały chodniczek? do samego drzewka. A po obu stronach tego "chodniczka" skalniak. Pod drzewkiem ławeczka. To by było bardzo fajne. Posiedzieć sobie na takiej ławce w otoczeniu ładnych kwiatów.

Powiem Ci, że teraz w tesco są tuje po 9,90 takie wielkie za pas. Może tam takie coś wepchnąć?

W Biedronce są teraz tanie rojniki. One na skalniku się sprawdzą są bardzo tanie.
Możesz tam też kupić cebulki i nasionka bo jest duży wybór.
Ale ja tam widzę dużo kwiatów, kolorowo.
http://www.forumogrodnicze.info/viewtop ... 61&t=75966" onclick="window.open(this.href);return false;
migotka0211
30p - Uzależniam się...
30p - Uzależniam się...
Posty: 48
Od: 10 wrz 2011, o 10:14
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Tarnowskie góry

Re: Skalniak

Post »

Witam
Ja zakładałam skalniak w tamtym roku , ale nie wyszedł tak jak chciałam. Radzę podnieś trochę teren pod skalniak może być kamieniami bądź ziemią. Rojniki wyglądają ślicznie jak rosną w szczelinach miedzy kamieniami.
Awatar użytkownika
kefas g
200p
200p
Posty: 238
Od: 23 maja 2011, o 17:16
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Re: Skalniak

Post »