Kaskada z oczkiem

Oczka wodne, stawy kąpielowe, strumienie, kaskady, skalniaki, rośliny wodne, itp
artur.amma
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 5
Od: 24 cze 2009, o 07:36
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Kobyłka

Kaskada z oczkiem

Post »

Witam wszystkich.
Jestem nowy na forum i nowicjusz w ogrodnictwie. przymierzam się do budowy kaskady z oczkiem ale potrzebuje kilku porad i opinii fachowców. Mianowicie wymyśliłem coś takiego kaskada wodna o długości ok 3,5m która by zakręcała (tylko nie wiem czy nie będzie zbyt duży kont bo ok 90 stopni albo i więcej wpadała by ona do zbiornika pośredniego a od tego zbiornika wypływał by mały strumyk o długości ok 5-6 m. i on wpływał bo do oczka.

I tak myślałem o zbiornikach gotowych zbiornik pośredni o pojemności ok 250l a zbiornik końcowy ok 550l a co do pompy nie mam bladego pojęcia.

No i moje pytanie czy to może mi się udać, i ciekawi mnie jeszcze jedna rzecz ponieważ moja kaskada będzie musiała skręcać tak samo jak strumień to czy uda się tak uformować folię czy będzie trzeba ją kleić?

Licze na waszą pomoc bo wolę wszystko sobie spokojnie zaplanować niż maił by przebudowywać a nie daj Boże rozbierać.


Pozdrawiam Artur
Pawel Woynowski
Przyjaciel Forum - Ś.P.
Przyjaciel Forum - Ś.P.
Posty: 1572
Od: 24 sty 2007, o 11:59
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kaskada z oczkiem

Post »

artur.amma pisze:Witam wszystkich.
Jestem nowy na forum i nowicjusz w ogrodnictwie. przymierzam się do budowy kaskady z oczkiem ale potrzebuje kilku porad i opinii fachowców. Mianowicie wymyśliłem coś takiego kaskada wodna o długości ok 3,5m która by zakręcała (tylko nie wiem czy nie będzie zbyt duży kont bo ok 90 stopni albo i więcej wpadała by ona do zbiornika pośredniego a od tego zbiornika wypływał by mały strumyk o długości ok 5-6 m. i on wpływał bo do oczka.
Witaj Arturze,
Na początek zerknij TUTAJ. Przeczytaj ten wątek, a potem jak byś miał jakieś pytania to wal śmiało.