Jaki typ fontanny?

Oczka wodne, stawy kąpielowe, strumienie, kaskady, skalniaki, rośliny wodne, itp
ODPOWIEDZ
oliwai
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 1
Od: 30 mar 2010, o 14:33
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Jaki typ fontanny?

Post »

Witam. Posiadam niewielkie oczko wodne o głebokości około 100 cm. Słyszałam, że dobrym spoobem na jego dotlenienie będzie fontanna wodna. Sprawdziłam kilka ofert, zastanawia mnie jednak jaki dokładnie typ wybrać. Może moglibyście polecić jakieś konkretne modele? Nadmieniam, iż jestem początkującym ogrodnikiem, więc moja wiedza w tym temacie jest raczkująca. Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
sandstone
0p - Nowonarodzony
0p - Nowonarodzony
Posty: 4
Od: 11 sty 2013, o 12:33
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re: Jaki typ fontanny?

Post »

Jak duże jest oczko? Jakiego efektu wodnego się spodziewasz? Czy chodzi tylko o natlenianie czy również efekt dekoracyjny? Dobrze zastanowić się dokładnie czego się oczekuje, czasem fontanna to spora inwestycja i lepiej trafić za pierwszym razem... Powinna korespondować z całością ogrodu, nawiązywać stylem do wystroju, pobliskich budynków no i przestrzeni. Osobiście zajmuję się indywidualnymi projektami fontann, ale można też znaleźć wiele tanich, gotowych fontann i jeśli tylko stylistyka nam odpowiada to czemu nie? Kiedy doradzam swoim klientom to zawsze proszę o zdjęcia ogrodu, jego plan, bardzo istotne są też warunki techniczne, kształt terenu etc. Jednym słowem trudno doradzić w jednym poście, szczególnie jeśli tak mało danych :?
Ale służę pomocą :wit
Paweł - miłośnik niebanalnych ogrodów (sam w drodze...)
Uwielbiam kamień w ogrodzie - fontanny z duszą?
- Ja mówię że są....
Awatar użytkownika
PiotrekP
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2519
Od: 18 wrz 2011, o 08:42
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Jaki typ fontanny?

Post »