Lex pisze:Lex pisze:
Witam,
Mam w domu ...ale kupiłem Profession Plus 12L ponieważ miał bardzo dobre opinie użytkowników. Ale jestem trochę zawiedziony .........................
.................. Najbliższy punkt serwisowy mają w Poznaniu ?
Lex
Przepraszam, miało być napisane, ze mam nadzieje iż maja serwis w Warszawie
Jak wynika z postu, konkurencja działa u nas na forum a tracąc w ostatnich latach setki punktów , które przechodzą masowo do marki MAROLEX, część zawiedziona właśnie obsługą serwisową firmy konkurencyjnej, ucieka się do takich działań..... Pozostawię to bez komentarza.
Nie sądzę byś nie wiedział iż mamy setki punktów serwisowych , wnioskuję iż inny i oczywisty jest cel postu.
Szanowny Użytkowniku, mimo to podaję Ci informacje, które stoją w jawnej sprzeczności z tymi podanymi przez Ciebie . Najważniejsze z nich (jest to część punktów serwisowych ) znajduje się na podstronach:
http://www.marolex.pl/htm_pl/serwisowe.htm
http://www.marolex.pl/htm_pl/mapka_dealerow.htm
Jeśli chodzi o wyposażenie , sądzę że bogactwo akcesoriów jest znacznie większe niż u konkurencyjnych firm:
http://www.marolex.pl/htm_pl/akcesoria.htm
+ 5 letnia gwarancja na zbiornik której nie otrzymujesz u K. (niewiele firm na świecie daje tak długą)
Następna sprawa: skoro kupujesz opryskiwacz do chwastów czemu piszesz że potrzebujesz lancy 5 m ????
Jeśli potrzebujesz z zagięta końcówką , czemu nie kupiłeś opryskwaczy z zagiętymi końcówkami ????
http://www.marolex.pl/htm_pl/1_opryskiw ... sion12.htm
http://www.marolex.pl/htm_pl/16_opryski ... ustry9.htm
Gdy kupowałeś opryskiwacz, wiedziałeś czy potrzebujesz lancę długą, końcówkę prostą czy wygiętą , po co nabyłeś wersję, która Ci nie odpowiadała ???
Abstrahując od powyższego w każdej chwili służymy serwisem telefonicznym, mailowym i wszelkie reklamacje załatwiane są praktycznie natychmiast,
"od ręki" zawsze na korzyć naszych Klientów.
Pozdrawiam.
Zamykamy temat.
W razie potrzeby jakiejkolwiek pomocy technicznej prosimy o kontakt bezpośrednio na e-mail: serwis@marolex.pl