Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
- bishop
- Przyjaciel Forum - gold
- Posty: 5191
- Od: 4 cze 2008, o 22:54
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: ze wsi/prawie środek Polski
- Kontakt:
Re: Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy
Zapewniam, że kłopoty posiadaczy opryskiwaczy nadal leżą na sercu firmie Marolex. Jeśli możesz poczekać do środy, to poczekaj, a nakrętka z pewnością do Ciebie dotrze. Wiem, ze szkodniki nie czekają i nie robią sobie świąt, ale tak niefortunnie się złożyło, że ta reklamacja nałożyła się na długi weekend, kiedy firma nie pracuje, a kurierzy również mają zacięcia.
Pozdrawiam - Krzysiek
Mój czasopożeracz
Mój czasopożeracz
-
- 100p
- Posty: 157
- Od: 18 mar 2011, o 11:54
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Lokalizacja: Białystok
Re: Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy
Fakt było trochę wolnego
a że ja nie pracuje zawodowo wiec czasami tracę rachubę czasu
ok. byłam właśnie w ogródku i chyba jeszcze nie dzieje się nic złego-tylko te deszcze
no cóż mogę jeszcze zaczekać tylko ze z serwisu marolexa wciąż martwa cisza
ale na teraz i tak nie mam wyboru bo już mamy weekend,
wiec zobaczę czy się w końcu do poniedziałku ktoś odezwie
ja rozumiem ze dostawa może się opóźnić tylko żeby ona wogle została zadeklarowana to już by było nieźle
a że ja nie pracuje zawodowo wiec czasami tracę rachubę czasu
ok. byłam właśnie w ogródku i chyba jeszcze nie dzieje się nic złego-tylko te deszcze
no cóż mogę jeszcze zaczekać tylko ze z serwisu marolexa wciąż martwa cisza
ale na teraz i tak nie mam wyboru bo już mamy weekend,
wiec zobaczę czy się w końcu do poniedziałku ktoś odezwie
ja rozumiem ze dostawa może się opóźnić tylko żeby ona wogle została zadeklarowana to już by było nieźle
wiec trzymam Cie za słowo i z nadzieja cierpliwie jeszcze zaczekambishop pisze:Zapewniam, że kłopoty posiadaczy opryskiwaczy nadal leżą na sercu firmie Marolex. Jeśli możesz poczekać do środy, to poczekaj, a nakrętka z pewnością do Ciebie dotrze.
pozdrawiam
elżunia
elżunia
- Administrator
- ---
- Posty: 7590
- Od: 28 gru 2006, o 10:35
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy
Witam serdecznie
Zapoznałem się ze sprawą, daty postów sprawdziliśmy.
Pierwszy mail otrzymali w serwisie w środę (czwartek i piątek było Święto i nieczynne w firmie)
Dziś w poniedziałek wysłali gratis nakrętkę kurierem.
Pozdrawiam serdecznie
Admin.
PS. Pozwolę sobie wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji czy też pytań z przyklejonego wątku informacyjnego , który mówi gdzie i jak uzyskać pomoc serwisową.
Zapoznałem się ze sprawą, daty postów sprawdziliśmy.
Pierwszy mail otrzymali w serwisie w środę (czwartek i piątek było Święto i nieczynne w firmie)
Dziś w poniedziałek wysłali gratis nakrętkę kurierem.
Pozdrawiam serdecznie
Admin.
PS. Pozwolę sobie wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji czy też pytań z przyklejonego wątku informacyjnego , który mówi gdzie i jak uzyskać pomoc serwisową.
Miłego dnia!
Admin.
Admin.
-
- 100p
- Posty: 157
- Od: 18 mar 2011, o 11:54
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Lokalizacja: Białystok
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
WitamAdministrator pisze:Witam serdecznie
Zapoznałem się ze sprawą, daty postów sprawdziliśmy.
Pierwszy mail otrzymali w serwisie w środę (czwartek i piątek było Święto i nieczynne w firmie)
Dziś w poniedziałek wysłali gratis nakrętkę kurierem.
Pozdrawiam serdecznie
Admin.
PS. Pozwolę sobie wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji czy też pytań z przyklejonego wątku informacyjnego , który mówi gdzie i jak uzyskać pomoc serwisową.
nie wiem jak mógł nie dotrzeć do serwisu
mój pierwszy e-mail wysłany w sobotę 18.06.11.skoro drugi wysyłany na ten sam adres dotarł
jeśli mi pan nie wierzy to mogę wkleić kopię tego listu
ja również przed napisaniem tej odp. sprawdziłam datę wysłania pierwszego e-maila
i nie rozumiem dlaczego wyciął pan wszystkie posty dotyczące reklamacji-czyli zawodności opryskiwaczy Marolex i sposobu ich usuwania
uważam ze skoro wątek ma w nazwie
"Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy"
to prośba o pomoc w uzyskaniu porady czy naprawy zepsutego sprzętu jest jak najbardziej dobrze zaadresowana do tego wątku,czyżby to była nadmienia dbałość
o dobre imię marki Marolex i reklamę?-tyle ze to działanie wydaje się mieć efekt odwrotny
cóż deklaruje pan ze potrzebna cześć została wysłana kurierem wczoraj więc dziś powinnam ją otrzymać-jak tylko to się stanie natychmiast o tym poinformuje
żeby inni użytkownicy tych opryskiwaczy wiedzieli ze choć po pewnych perypetiach to jednak w razie zepsucia otrzymają potrzebną część
pozdrawiam
elżunia
elżunia
-
- 200p
- Posty: 294
- Od: 19 lis 2010, o 15:36
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Krosno, Podkarpacie
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Przyczyn takiego zjawiska może być wiele. Nawet komunikat, że wiadomość została wysłana niewiele znaczy, a to, że się nie "odbiła" jeszcze mniej.elzunia70 pisze: Witam
nie wiem jak mógł nie dotrzeć do serwisu
mój pierwszy e-mail wysłany w sobotę 18.06.11.skoro drugi wysyłany na ten sam adres dotarł
Wystarczy chociażby chwilowa awaria serwera SMTP czy POP3 (zależy, po której stronie byłą wina), czy "padnięcie" bazy i przywrócenie kopii zapasowej sprzed kilku chwil.
Pozdrawiam, Marcin!
Mój ogródek
Mój ogródek
- Administrator
- ---
- Posty: 7590
- Od: 28 gru 2006, o 10:35
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Szanowna Pani elzunia70
Wszystkie reklamacje w firmie (jeśli tylko dotrą jako zgłoszenie) są załatwiane od ręki, możliwie szybko aby Klient nie czekał, najdalej następnego dnia jeśli zgłoszenie jest po południu.
W każdej Firmie zdarzają się reklamacje i przyznam, że widziałem osobiście naprawdę wiele maili z podziękowaniami za błyskawiczną obsługę czy to sprzedaży czy serwisową ale oczywiście w tym wypadku doszło przesunięcie o wolny u nas w firmie czwartek i piątek z powodu Święta, soboty są wolne jak wiemy. Powiem więcej, bardzo wielu naszych Klientów pozyskaliśmy i przeszło od konkurencji do Nas na stałe, właśnie dzięki błyskawicznej realizacji dostaw. Zamówienie - wysyłka w Marolex generalnie zamyka się prawie zawsze w 24 h w dni robocze / kurier. Dłuższy czas występuje jedynie w przypadku złożonych zamówień, gdzie potrzeba potwierdzić telefonicznie lub mailowo szczegóły dostaw , żądane inne adresy dostaw od fakturowanych w systemie komp. .
By uprościć procedurę same zgłoszenia usterki nie wymagają najczęściej dosyłania uszkodzonych części, jak to jest praktykowane standardowo przez inne firmy lub dosyłania dokumentów zgłoszeniowych. W praktyce ufa się zawsze Klientowi i wystarczy sam mail lub telefon.
Zarzuca mi Pani iż uporządkowałem wątki. Mam do tego jak najbardziej prawo, administruję tu Forum. Nie skasowałem żadnego słowa z Pani zgłoszenia , jedynie wydzieliłem wątek aby w nim Klienci mogli zgłaszać problemy
Jeśli chodzi o terminowość i rzetelność dostaw, nikt z setek Klientów przez ponad 8 lat , czyli od początku konta Marolex na A l l e g r o nie wystawił nam nawet neutralnej opinii , nie wspominając o negatywnej
http://www.marolex.pl/2011/redir
Oczywiście ma Pani jak najbardziej prawo do złej opinii o naszej Firmie z powodu usterki technicznej ale moim skromnym zdaniem nie do obsługi serwisowej, byłoby to krzywdzące dla Kolegów z serwisu i dlatego wstawiam się dociekając jak było dokładnie...
Wszystkie reklamacje w firmie (jeśli tylko dotrą jako zgłoszenie) są załatwiane od ręki, możliwie szybko aby Klient nie czekał, najdalej następnego dnia jeśli zgłoszenie jest po południu.
W każdej Firmie zdarzają się reklamacje i przyznam, że widziałem osobiście naprawdę wiele maili z podziękowaniami za błyskawiczną obsługę czy to sprzedaży czy serwisową ale oczywiście w tym wypadku doszło przesunięcie o wolny u nas w firmie czwartek i piątek z powodu Święta, soboty są wolne jak wiemy. Powiem więcej, bardzo wielu naszych Klientów pozyskaliśmy i przeszło od konkurencji do Nas na stałe, właśnie dzięki błyskawicznej realizacji dostaw. Zamówienie - wysyłka w Marolex generalnie zamyka się prawie zawsze w 24 h w dni robocze / kurier. Dłuższy czas występuje jedynie w przypadku złożonych zamówień, gdzie potrzeba potwierdzić telefonicznie lub mailowo szczegóły dostaw , żądane inne adresy dostaw od fakturowanych w systemie komp. .
By uprościć procedurę same zgłoszenia usterki nie wymagają najczęściej dosyłania uszkodzonych części, jak to jest praktykowane standardowo przez inne firmy lub dosyłania dokumentów zgłoszeniowych. W praktyce ufa się zawsze Klientowi i wystarczy sam mail lub telefon.
Zarzuca mi Pani iż uporządkowałem wątki. Mam do tego jak najbardziej prawo, administruję tu Forum. Nie skasowałem żadnego słowa z Pani zgłoszenia , jedynie wydzieliłem wątek aby w nim Klienci mogli zgłaszać problemy
Jeśli chodzi o terminowość i rzetelność dostaw, nikt z setek Klientów przez ponad 8 lat , czyli od początku konta Marolex na A l l e g r o nie wystawił nam nawet neutralnej opinii , nie wspominając o negatywnej
http://www.marolex.pl/2011/redir
Oczywiście ma Pani jak najbardziej prawo do złej opinii o naszej Firmie z powodu usterki technicznej ale moim skromnym zdaniem nie do obsługi serwisowej, byłoby to krzywdzące dla Kolegów z serwisu i dlatego wstawiam się dociekając jak było dokładnie...
Miłego dnia!
Admin.
Admin.
-
- 100p
- Posty: 157
- Od: 18 mar 2011, o 11:54
- Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
- Lokalizacja: Białystok
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Witam ponownie
dobrze by było jakby ktoś odp. ze piątek jest wolny(gdyż nie dla wszystkich był on dniem wolnym)
złośliwych zbiegów okoliczności i można uznać ze wyjątek potwierdza regułę
jako wyjaśnienie mogę powiedzieć tylko tyle ze owszem nie skasował pan żadnego wątku jednak w poprzednim temacie niestety nie zaznaczył pan ze posty zostają gdzieś przeniesione ja pańskie słowa: "wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji"nie podając dokąd odebrałam ze w nicość i stad moje dalsze słowa z pewnością nie chciałam nikogo urazić
tym bardziej że
napięcie juz opadło gdyż
otrzymałam upragniona nakrętkę
i dodam jeszcze,że dla miłego wspomnienia ktoś do paczki dołożył "coś na przeprosiny"
.....serdecznie dziękuję
ale najbardziej za ożywienie mego opryskiwacza
tylko ta która reklamacje i nieporozumienia załatwia
SZYBKO i HONOROWO
z tym sie zgadzam i nie mam o to pretensji -jeśli mogę to sugeruję ze po otrzymaniu mego drugiego meila w środeAdministrator pisze:
W każdej Firmie zdarzają się reklamacje
w tym wypadku doszło przesunięcie o wolny u nas w firmie czwartek i piątek z powodu Święta, soboty są wolne jak wiemy.
dobrze by było jakby ktoś odp. ze piątek jest wolny(gdyż nie dla wszystkich był on dniem wolnym)
jest to bardzo rzadkie i tym bardziej cenne,cóż można uznać w takim razie że w moim przypadku zadziałało pasmoAdministrator pisze: Zamówienie - wysyłka w Marolex generalnie zamyka się prawie zawsze w 24 h w dni robocze / kurier.
By uprościć procedurę same zgłoszenia usterki nie wymagają najczęściej dosyłania uszkodzonych części, jak to jest praktykowane standardowo przez inne firmy lub dosyłania dokumentów zgłoszeniowych. W praktyce ufa się zawsze Klientowi i wystarczy sam mail lub telefon.
złośliwych zbiegów okoliczności i można uznać ze wyjątek potwierdza regułę
przepraszam jeśli moje słowa były zbyt oskarżająceAdministrator pisze: Zarzuca mi Pani iż uporządkowałem wątki. Mam do tego jak najbardziej prawo, administruję tu Forum. Nie skasowałem żadnego słowa z Pani zgłoszenia , jedynie wydzieliłem wątek aby w nim Klienci mogli zgłaszać problemy
jako wyjaśnienie mogę powiedzieć tylko tyle ze owszem nie skasował pan żadnego wątku jednak w poprzednim temacie niestety nie zaznaczył pan ze posty zostają gdzieś przeniesione ja pańskie słowa: "wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji"nie podając dokąd odebrałam ze w nicość i stad moje dalsze słowa z pewnością nie chciałam nikogo urazić
nie należe do ludzi porywczych i lekkomyślnych więc nie opieram swojej opinii na jednorazowej usterce i kłopotach wynikłych z nieporozumień a nie z lekceważenia i braku kompetencji dlatego bynajmniej nie uważam Marolex za złą firme moje wcześniejsze zdenerwowanie wynikało z napiętej sytuacji w ogródku-a ja byłam bezbronnaAdministrator pisze: Oczywiście ma Pani jak najbardziej prawo do złej opinii o naszej Firmie z powodu usterki technicznej ale moim skromnym zdaniem nie do obsługi serwisowej, byłoby to krzywdzące dla Kolegów z serwisu i dlatego wstawiam się dociekając jak było dokładnie...
tym bardziej że
napięcie juz opadło gdyż
otrzymałam upragniona nakrętkę
i dodam jeszcze,że dla miłego wspomnienia ktoś do paczki dołożył "coś na przeprosiny"
.....serdecznie dziękuję
ale najbardziej za ożywienie mego opryskiwacza
i zgadzam się w całej rozciągłości że godna zaufania jest nie ta firma która nie ma usterek(bo takich nie ma)Administrator pisze:Tak po prostu
To jest polska, prywatna Firma z 25 letnią historią, dbająca o Klienta.. a tak naprawdę nie znam producenta , który miałby 0,0000% reklamacji
Moim zdaniem istotne jest to, jak się je załatwia.....
tylko ta która reklamacje i nieporozumienia załatwia
SZYBKO i HONOROWO
pozdrawiam
elżunia
elżunia
- Administrator
- ---
- Posty: 7590
- Od: 28 gru 2006, o 10:35
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Jestem bardzo mile zaskoczony , czytając...elzunia70 pisze:.........................
jest to bardzo rzadkie i tym bardziej cenne,cóż można uznać w takim razie że w moim przypadku zadziałało pasmo
złośliwych zbiegów okoliczności i można uznać ze wyjątek potwierdza regułę
..................
nie należe do ludzi porywczych i lekkomyślnych więc nie opieram swojej opinii na jednorazowej usterce i kłopotach wynikłych z nieporozumień a nie z lekceważenia i braku kompetencji dlatego bynajmniej nie uważam Marolex za złą firme moje wcześniejsze zdenerwowanie wynikało z napiętej sytuacji w ogródku-a ja byłam bezbronna ...................
Moim zdaniem istotne jest to, jak się je załatwia.....
i zgadzam się w całej rozciągłości że godna zaufania jest nie ta firma która nie ma usterek(bo takich nie ma)
tylko ta która reklamacje i nieporozumienia załatwia
SZYBKO i HONOROWO
Bardzo się cieszę , że kurier dziś się pojawił, to dobrze....... bo można zawalczyć już z robalami... w każdym razie jest czym
Życzę miłego wieczoru.
Pozdrawiam. Admin.
Miłego dnia!
Admin.
Admin.
-
- 200p
- Posty: 234
- Od: 6 lut 2011, o 22:20
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Małopolska
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Chcę zamówić opryskiwacz i nie wiem jak się za to zabrać
Prawdopodobnie muszę zalogować się w E sklepie
Ale nie mam pewności więc proszę o pomoc
Prawdopodobnie muszę zalogować się w E sklepie
Ale nie mam pewności więc proszę o pomoc
Pozdrawiam
-
- 200p
- Posty: 289
- Od: 10 maja 2011, o 08:46
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Silesia
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Proszę o pomoc
Wczoraj zabrałam się za opryski i ze zdziwieniem odkryłam że obejma w moim opryskiwaczu przedzieliła się wzdłużenie na pół i już nie trzyma pompki na miejscu. Na szczęście mam drugi identyczny egzemplarz który przeznaczam na opryski interwencyjne ciężką chemią, więc stwierdziłam że przekręcę tą część. Niestety w drugim wystąpiła ta sama usterka. Nie wiem czy to jest spowodowane wadą materiałową czy niewłaściwym przechowywaniem opryskiwaczy (były zakręcone ale całe ciśnienie spuszczone). Jak mogę otrzymać elementy zastępcze?
Wczoraj zabrałam się za opryski i ze zdziwieniem odkryłam że obejma w moim opryskiwaczu przedzieliła się wzdłużenie na pół i już nie trzyma pompki na miejscu. Na szczęście mam drugi identyczny egzemplarz który przeznaczam na opryski interwencyjne ciężką chemią, więc stwierdziłam że przekręcę tą część. Niestety w drugim wystąpiła ta sama usterka. Nie wiem czy to jest spowodowane wadą materiałową czy niewłaściwym przechowywaniem opryskiwaczy (były zakręcone ale całe ciśnienie spuszczone). Jak mogę otrzymać elementy zastępcze?
Ewa
- Zibi_41
- Przyjaciel Forum - gold
- Posty: 2555
- Od: 11 maja 2010, o 21:23
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Śląsk - Bytom
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Witam ! Mam problem z moim najstarszym Marolexem Master 1500 Uszkodziłem wężyk pobierający ciecz , a gdy wymieniłem na taki ze spryskiwaczy samochodowych , wężyk nie wytrzymuje ciśnienia i się zaciska. Czy mogę gdzieś kupić taki oryginalny z sitkiem
Pozdrawiam Euzebiusz , Od ugoru do ... cz.1, Część 2,
Moje wątki, Sprzedam sadzonki chryzantem drobnokwiatowych 2024r
Moje wątki, Sprzedam sadzonki chryzantem drobnokwiatowych 2024r
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Witam
Bardzo proszę Zibi_41 oraz sasanka_ o napisanie lub skopiowanie treści na prv. do serwis lub na serwis@marolex.pl a udzielę wszelkich informacji jak w dalszym ciągu rozwiążemy oba problemy.
Pozdrawiam
serwis Marolex
Bardzo proszę Zibi_41 oraz sasanka_ o napisanie lub skopiowanie treści na prv. do serwis lub na serwis@marolex.pl a udzielę wszelkich informacji jak w dalszym ciągu rozwiążemy oba problemy.
Pozdrawiam
serwis Marolex
== Serwis techniczny MAROLEX Sp. z o.o. ==
== https://www.marolex.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ==
== https://www.marolex.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ==
- Zibi_41
- Przyjaciel Forum - gold
- Posty: 2555
- Od: 11 maja 2010, o 21:23
- Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
- Lokalizacja: Śląsk - Bytom
Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn
Przesyłka dotarła Serdecznie dziękuję
Pozdrawiam Euzebiusz , Od ugoru do ... cz.1, Część 2,
Moje wątki, Sprzedam sadzonki chryzantem drobnokwiatowych 2024r
Moje wątki, Sprzedam sadzonki chryzantem drobnokwiatowych 2024r