Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Masz pytania dotyczące produktów MAROLEX ? Tu jest miejsce, gdzie można zadawać pytania do ekspertów MAROLEX. Porady i wskazówki techniczne.
Awatar użytkownika
bishop
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 5191
Od: 4 cze 2008, o 22:54
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: ze wsi/prawie środek Polski
Kontakt:

Re: Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy

Post »

Zapewniam, że kłopoty posiadaczy opryskiwaczy nadal leżą na sercu firmie Marolex. Jeśli możesz poczekać do środy, to poczekaj, a nakrętka z pewnością do Ciebie dotrze. Wiem, ze szkodniki nie czekają i nie robią sobie świąt, ale tak niefortunnie się złożyło, że ta reklamacja nałożyła się na długi weekend, kiedy firma nie pracuje, a kurierzy również mają zacięcia.
Pozdrawiam - Krzysiek
Mój czasopożeracz
elzunia70
100p
100p
Posty: 157
Od: 18 mar 2011, o 11:54
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Białystok

Re: Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy

Post »

Fakt było trochę wolnego
a że ja nie pracuje zawodowo wiec czasami tracę rachubę czasu :roll:
ok. byłam właśnie w ogródku i chyba jeszcze nie dzieje się nic złego-tylko te deszcze :?
no cóż mogę jeszcze zaczekać tylko ze z serwisu marolexa wciąż martwa cisza
ale na teraz i tak nie mam wyboru bo już mamy weekend,
wiec zobaczę czy się w końcu do poniedziałku ktoś odezwie
ja rozumiem ze dostawa może się opóźnić tylko żeby ona wogle została zadeklarowana to już by było nieźle
bishop pisze:Zapewniam, że kłopoty posiadaczy opryskiwaczy nadal leżą na sercu firmie Marolex. Jeśli możesz poczekać do środy, to poczekaj, a nakrętka z pewnością do Ciebie dotrze.
wiec trzymam Cie za słowo :D i z nadzieja cierpliwie jeszcze zaczekam
pozdrawiam
elżunia
Awatar użytkownika
Administrator
---
Posty: 7590
Od: 28 gru 2006, o 10:35
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy

Post »

Witam serdecznie
Zapoznałem się ze sprawą, daty postów sprawdziliśmy.
Pierwszy mail otrzymali w serwisie w środę (czwartek i piątek było Święto i nieczynne w firmie)
Dziś w poniedziałek wysłali gratis nakrętkę kurierem.
Pozdrawiam serdecznie
Admin.

PS. Pozwolę sobie wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji czy też pytań z przyklejonego wątku informacyjnego , który mówi gdzie i jak uzyskać pomoc serwisową.
Miłego dnia!
Admin.
elzunia70
100p
100p
Posty: 157
Od: 18 mar 2011, o 11:54
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Białystok

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Administrator pisze:Witam serdecznie
Zapoznałem się ze sprawą, daty postów sprawdziliśmy.
Pierwszy mail otrzymali w serwisie w środę (czwartek i piątek było Święto i nieczynne w firmie)
Dziś w poniedziałek wysłali gratis nakrętkę kurierem.
Pozdrawiam serdecznie
Admin.

PS. Pozwolę sobie wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji czy też pytań z przyklejonego wątku informacyjnego , który mówi gdzie i jak uzyskać pomoc serwisową.
Witam
nie wiem jak mógł nie dotrzeć do serwisu
mój pierwszy e-mail wysłany w sobotę 18.06.11.skoro drugi wysyłany na ten sam adres dotarł :shock:
jeśli mi pan nie wierzy to mogę wkleić kopię tego listu
ja również przed napisaniem tej odp. sprawdziłam datę wysłania pierwszego e-maila
i nie rozumiem dlaczego wyciął pan wszystkie posty :?: dotyczące reklamacji-czyli zawodności opryskiwaczy Marolex i sposobu ich usuwania
uważam ze skoro wątek ma w nazwie
"Sekcja pomocy technicznej Marolex. Wskazówki, porady,naprawy"
to prośba o pomoc w uzyskaniu porady czy naprawy zepsutego sprzętu jest jak najbardziej dobrze zaadresowana do tego wątku,czyżby to była nadmienia dbałość
o dobre imię marki Marolex i reklamę?-tyle ze to działanie wydaje się mieć efekt odwrotny
cóż deklaruje pan ze potrzebna cześć została wysłana kurierem wczoraj więc dziś powinnam ją otrzymać-jak tylko to się stanie natychmiast o tym poinformuje
żeby inni użytkownicy tych opryskiwaczy wiedzieli ze choć po pewnych perypetiach to jednak w razie zepsucia otrzymają potrzebną część
pozdrawiam
elżunia
MarcinBrz
200p
200p
Posty: 294
Od: 19 lis 2010, o 15:36
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Krosno, Podkarpacie

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

elzunia70 pisze: Witam
nie wiem jak mógł nie dotrzeć do serwisu
mój pierwszy e-mail wysłany w sobotę 18.06.11.skoro drugi wysyłany na ten sam adres dotarł :shock:
Przyczyn takiego zjawiska może być wiele. Nawet komunikat, że wiadomość została wysłana niewiele znaczy, a to, że się nie "odbiła" jeszcze mniej.
Wystarczy chociażby chwilowa awaria serwera SMTP czy POP3 (zależy, po której stronie byłą wina), czy "padnięcie" bazy i przywrócenie kopii zapasowej sprzed kilku chwil.
Pozdrawiam, Marcin!
Mój ogródek
Awatar użytkownika
Administrator
---
Posty: 7590
Od: 28 gru 2006, o 10:35
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Szanowna Pani elzunia70
Wszystkie reklamacje w firmie (jeśli tylko dotrą jako zgłoszenie) są załatwiane od ręki, możliwie szybko aby Klient nie czekał, najdalej następnego dnia jeśli zgłoszenie jest po południu.
W każdej Firmie zdarzają się reklamacje i przyznam, że widziałem osobiście naprawdę wiele maili z podziękowaniami za błyskawiczną obsługę czy to sprzedaży czy serwisową ale oczywiście w tym wypadku doszło przesunięcie o wolny u nas w firmie czwartek i piątek z powodu Święta, soboty są wolne jak wiemy. Powiem więcej, bardzo wielu naszych Klientów pozyskaliśmy i przeszło od konkurencji do Nas na stałe, właśnie dzięki błyskawicznej realizacji dostaw. Zamówienie - wysyłka w Marolex generalnie zamyka się prawie zawsze w 24 h w dni robocze / kurier. Dłuższy czas występuje jedynie w przypadku złożonych zamówień, gdzie potrzeba potwierdzić telefonicznie lub mailowo szczegóły dostaw , żądane inne adresy dostaw od fakturowanych w systemie komp. . :idea:

By uprościć procedurę same zgłoszenia usterki nie wymagają najczęściej dosyłania uszkodzonych części, jak to jest praktykowane standardowo przez inne firmy lub dosyłania dokumentów zgłoszeniowych. W praktyce ufa się zawsze Klientowi i wystarczy sam mail lub telefon.

Zarzuca mi Pani iż uporządkowałem wątki. Mam do tego jak najbardziej prawo, administruję tu Forum. Nie skasowałem żadnego słowa z Pani zgłoszenia , jedynie wydzieliłem wątek aby w nim Klienci mogli zgłaszać problemy

Jeśli chodzi o terminowość i rzetelność dostaw, nikt z setek Klientów przez ponad 8 lat , czyli od początku konta Marolex na A l l e g r o nie wystawił nam nawet neutralnej opinii , nie wspominając o negatywnej :D
http://www.marolex.pl/2011/redir

Oczywiście ma Pani jak najbardziej prawo do złej opinii o naszej Firmie z powodu usterki technicznej ale moim skromnym zdaniem nie do obsługi serwisowej, byłoby to krzywdzące dla Kolegów z serwisu i dlatego wstawiam się dociekając jak było dokładnie...
:idea:
Miłego dnia!
Admin.
elzunia70
100p
100p
Posty: 157
Od: 18 mar 2011, o 11:54
Opryskiwacze MAROLEX: 1 szt.
Lokalizacja: Białystok

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Witam ponownie :wit
Administrator pisze:
W każdej Firmie zdarzają się reklamacje
w tym wypadku doszło przesunięcie o wolny u nas w firmie czwartek i piątek z powodu Święta, soboty są wolne jak wiemy.
z tym sie zgadzam i nie mam o to pretensji -jeśli mogę to sugeruję ze po otrzymaniu mego drugiego meila w środe
dobrze by było jakby ktoś odp. ze piątek jest wolny(gdyż nie dla wszystkich był on dniem wolnym)
Administrator pisze: Zamówienie - wysyłka w Marolex generalnie zamyka się prawie zawsze w 24 h w dni robocze / kurier.
By uprościć procedurę same zgłoszenia usterki nie wymagają najczęściej dosyłania uszkodzonych części, jak to jest praktykowane standardowo przez inne firmy lub dosyłania dokumentów zgłoszeniowych. W praktyce ufa się zawsze Klientowi i wystarczy sam mail lub telefon.
jest to bardzo rzadkie i tym bardziej cenne,cóż można uznać w takim razie że w moim przypadku zadziałało pasmo
złośliwych zbiegów okoliczności :? i można uznać ze wyjątek potwierdza regułę
Administrator pisze: Zarzuca mi Pani iż uporządkowałem wątki. Mam do tego jak najbardziej prawo, administruję tu Forum. Nie skasowałem żadnego słowa z Pani zgłoszenia , jedynie wydzieliłem wątek aby w nim Klienci mogli zgłaszać problemy
przepraszam jeśli moje słowa były zbyt oskarżające
jako wyjaśnienie mogę powiedzieć tylko tyle ze owszem nie skasował pan żadnego wątku jednak w poprzednim temacie niestety nie zaznaczył pan ze posty zostają gdzieś przeniesione ja pańskie słowa: "wydzielić posty ze zgłoszeniami reklamacji"nie podając dokąd odebrałam ze w nicość i stad moje dalsze słowa z pewnością nie chciałam nikogo urazić ;:182
Administrator pisze: Oczywiście ma Pani jak najbardziej prawo do złej opinii o naszej Firmie z powodu usterki technicznej ale moim skromnym zdaniem nie do obsługi serwisowej, byłoby to krzywdzące dla Kolegów z serwisu i dlatego wstawiam się dociekając jak było dokładnie...
:idea:
nie należe do ludzi porywczych i lekkomyślnych więc nie opieram swojej opinii na jednorazowej usterce i kłopotach wynikłych z nieporozumień a nie z lekceważenia i braku kompetencji dlatego bynajmniej nie uważam Marolex za złą firme moje wcześniejsze zdenerwowanie wynikało z napiętej sytuacji w ogródku-a ja byłam bezbronna :wink:
tym bardziej że
napięcie juz opadło gdyż
;:138 otrzymałam upragniona nakrętkę :tan
i dodam jeszcze,że dla miłego wspomnienia ktoś do paczki dołożył "coś na przeprosiny"
.....serdecznie dziękuję
ale najbardziej za ożywienie mego opryskiwacza ;:167
Administrator pisze:Tak po prostu :D
To jest polska, prywatna Firma z 25 letnią historią, dbająca o Klienta.. a tak naprawdę nie znam producenta , który miałby 0,0000% reklamacji
Moim zdaniem istotne jest to, jak się je załatwia..... :wink:
i zgadzam się w całej rozciągłości że godna zaufania jest nie ta firma która nie ma usterek(bo takich nie ma)
tylko ta która reklamacje i nieporozumienia załatwia
SZYBKO i HONOROWO ;:108
pozdrawiam
elżunia
Awatar użytkownika
Administrator
---
Posty: 7590
Od: 28 gru 2006, o 10:35
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

elzunia70 pisze:.........................
jest to bardzo rzadkie i tym bardziej cenne,cóż można uznać w takim razie że w moim przypadku zadziałało pasmo
złośliwych zbiegów okoliczności :? i można uznać ze wyjątek potwierdza regułę
..................
nie należe do ludzi porywczych i lekkomyślnych więc nie opieram swojej opinii na jednorazowej usterce i kłopotach wynikłych z nieporozumień a nie z lekceważenia i braku kompetencji dlatego bynajmniej nie uważam Marolex za złą firme moje wcześniejsze zdenerwowanie wynikało z napiętej sytuacji w ogródku-a ja byłam bezbronna :wink: ...................

Moim zdaniem istotne jest to, jak się je załatwia..... :wink:
i zgadzam się w całej rozciągłości że godna zaufania jest nie ta firma która nie ma usterek(bo takich nie ma)
tylko ta która reklamacje i nieporozumienia załatwia
SZYBKO i HONOROWO ;:108
Jestem bardzo mile zaskoczony , czytając...
Bardzo się cieszę , że kurier dziś się pojawił, to dobrze....... bo można zawalczyć już z robalami... w każdym razie jest czym :wink:
Życzę miłego wieczoru.
Pozdrawiam. Admin.
Miłego dnia!
Admin.
felcia24
200p
200p
Posty: 234
Od: 6 lut 2011, o 22:20
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Małopolska

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Chcę zamówić opryskiwacz i nie wiem jak się za to zabrać
Prawdopodobnie muszę zalogować się w E sklepie
Ale nie mam pewności więc proszę o pomoc
Pozdrawiam
sasanka_
200p
200p
Posty: 289
Od: 10 maja 2011, o 08:46
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Silesia

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Proszę o pomoc

Wczoraj zabrałam się za opryski i ze zdziwieniem odkryłam że obejma w moim opryskiwaczu przedzieliła się wzdłużenie na pół i już nie trzyma pompki na miejscu. Na szczęście mam drugi identyczny egzemplarz który przeznaczam na opryski interwencyjne ciężką chemią, więc stwierdziłam że przekręcę tą część. Niestety w drugim wystąpiła ta sama usterka. Nie wiem czy to jest spowodowane wadą materiałową czy niewłaściwym przechowywaniem opryskiwaczy (były zakręcone ale całe ciśnienie spuszczone). Jak mogę otrzymać elementy zastępcze?

Obrazek
Ewa
Awatar użytkownika
Zibi_41
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2555
Od: 11 maja 2010, o 21:23
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Śląsk - Bytom

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Witam ! Mam problem z moim najstarszym Marolexem Master 1500 :( Uszkodziłem wężyk pobierający ciecz , a gdy wymieniłem na taki ze spryskiwaczy samochodowych , wężyk nie wytrzymuje ciśnienia i się zaciska. Czy mogę gdzieś kupić taki oryginalny z sitkiem :?: :roll: :roll:
Awatar użytkownika
Serwis
---
Posty: 82
Od: 30 maja 2005, o 23:31
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Witam
Bardzo proszę Zibi_41 oraz sasanka_ o napisanie lub skopiowanie treści na prv. do serwis lub na serwis@marolex.pl a udzielę wszelkich informacji jak w dalszym ciągu rozwiążemy oba problemy.

Pozdrawiam
serwis Marolex
== Serwis techniczny MAROLEX Sp. z o.o. ==
== https://www.marolex.pl" onclick="window.open(this.href);return false; ==
Awatar użytkownika
Zibi_41
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Posty: 2555
Od: 11 maja 2010, o 21:23
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: Śląsk - Bytom

Re: Zgłoszenia detaliczne problemu, reklamacji lub pytania techn

Post »

Przesyłka dotarła :uszy Serdecznie dziękuję :uszy :uszy :uszy
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zapytaj ekspertów MAROLEX. Pytania i porady techniczne.”