SERWIS 010 - Nakrętka węża lub zaworka - pęknięcie

Masz pytania dotyczące produktów MAROLEX ? Tu jest miejsce, gdzie można zadawać pytania do ekspertów MAROLEX. Porady i wskazówki techniczne.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Admin_(do2007r.)
---
Posty: 857
Od: 19 maja 2005, o 14:30
Opryskiwacze MAROLEX: więcej niż 1 szt.
Lokalizacja: mazowieckie
Kontakt:

SERWIS 010 - Nakrętka węża lub zaworka - pęknięcie

Post »

Szanowny Kliencie Marolex
Jeśli pękła Ci jakakolwiek nakrętka w opryskiwaczu naszej produkcji - wyślij e-mail do: serwis (małpa) marolex.pl z opisem która nakrętka i podaj swój adres do wysyłki.

Wymienimy bez słowa, nie pytając o nic, dosyłając Ci nową na nasz koszt. Przepraszamy za niedogodność.

W pewnej małej partii nakrętek w maju zeszłego roku przy wprowadzaniu do produkcji wytrzymałego i b.twardego surowca tworzywa sztucznego (w celu ulepszenia technologicznego, utwardzenia gwintów), ze względu na dobór w pierwszej partii "za twardego tworzywa" /przedobrzyliśmy w ulepszeniu. :wink:
mogły/mogą wystąpić pęknięcia nakrętki w wyniku zmian temperatury i zbyt małej elastyczności tworzywa, po pewnym czasie już u Klienta.

W obecnie produkowanych opryskiwaczach, problem w ogóle nie występuje, tworzywo jest dobrane optymalne: twarde i wytrzymałe niezależnie od temperatur otoczenia.

Niemniej w obrocie w handlu mogą zdarzyć się jeszcze przypadki składowania opryskiwaczy wyprodukowanych przed 2005 VII (w magazynach, w hurtowniach) z "felerną nakrętką węża lub zaworu", dlatego też informacja o gotowości pomocy w takim przypadku z naszej strony.

Dotyczy modeli:
Profession, Titan, Hobby.
---...== Admin ==...---
Prawdopodobnie Najlepsze Forum Ogrodnicze w Polsce.
http://www.FORUMOGRODNICZE.info" onclick="window.open(this.href);return false;
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zapytaj ekspertów MAROLEX. Pytania i porady techniczne.”