Powrót na główną stronę Forum. Ogrodniczo Działkowe Forum.
Najlepsi polscy Fachowcy. Bazy wiedzy praktycznej. Porady.

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 986 ] 
Przeszukiwarka poniższego WĄTKU:
Idź do strony nr...     1, 2, 3, 4, 5 ... 71  
Autor Wiadomość
Amanita
 Tytuł: Green Fingers - czyli anglistka w ogrodzie
PostNapisane: 4 gru 2016, o 02:44 
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold

więcej niż 1
Witajcie :wit

Tak mi właśnie przyszło do głowy, że jestem na tym forum już 6 lat i jeszcze nie mam swojego wątku. Poznałam tu już dużo wspaniałych osób, mam nadzieję, że dzięki własnemu wątkowi poznam Was jeszcze więcej :)

Z zawodu jestem anglistką, ale rośliny to moja pasja ;:167 Do tej pory najbardziej interesowały mnie rośliny jadalne, ale odkąd zaczełam zapełniać działkę - to wszelkie inne zaczynają mnie wciągać coraz bardziej :) Na działce mózgiem operacji jestem ja, natomiast Mąż dzielnie znosi moje fanaberie ogrodowe i zawsze mi w cięższych pracach pomaga :)

Obrazek

Obrazek

Działkę mamy od 2010 roku, kupiona z myślą o budowie domu. Jest to 3000m2 porośnięte różnoraką dziką roślinnością. Rosną tam przede wszystkim sosny, brzozy, dęby, klony, robinie, jesiony, głogi, jarzębiny, dużo czeremchy, olsze czarne. Większość małych samosiejek wycięliśmy pod budowę domu, zostawiliśmy same większe egzemplarze.

Na końcu działki znajduje się zagajnik, który jest gęsto porośnięty większymi drzewami, a co najwazniejsze w sezonie rosną tam kanie, które bardzo lubimy :D

Obrazek

Przez 5 ostatnich lat mieliśmy tam w zasadzie tylko warzywnik i gdzieniegdzie kwiaty dla ozdoby. Warzywnik powiększaliśmy co roku, bo mój apetyt na uprawę coraz to większej ilości warzyw rósł.