Wielka metamorfoza działki Rod-moje 3 ary radości

Zdjęcia naszych ogrodów.
Kasiula1984
10p - Początkujący
10p - Początkujący
Posty: 17
Od: 15 kwie 2016, o 09:11
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.

Wielka metamorfoza działki Rod-moje 3 ary radości

Post »

Witajcie,

Po 2 letnich obserwacjach incognito postanowiłam się przedstawić i założyć własny wątek.
Forum czytuje i bardzo lubię, traktuję jako bazę wiedzy i czasami szkolenie, bo jestem początkująca.
Swoją przygodę z działeczką ROD rozpoczęłam w sierpniu 2014 roku. Jako, że mieszkamy z mężem w dużym mieście i dużym bloku... a ciągnie nas aby przebywać w bardziej naturalnym środowisku postanowiliśmy nabyć działkę Rod.
Niestety ceny działek budowlanych i nawet rolnych w okolicach Krakowa mają ceny zawrotne, zaspokoimy się 3 arami ale za to w Rod obok naszego domu więc lokalizacja znakomita, 3 minuty piechotą i już jesteśmy na własnych arach;-)
Jako że mamy małe dziecko i małego pieska wszyscy zyskaliśmy na kawałku własnego trawnika na którym robimy co chcemy.
A więc zakupiliśmy w sierpniu 2014 roku działeczkę niecałe 3 ary ale za to w tragicznym stanie. Nieuprawnianą od ok 8 lat. Ponadto w tym czasie niestety działka została zalana przez powódź. Poprzedni właściciel po tej powodzi nawet tam nie zajrzał :roll: więc orzech był trudny do zgryzienia. Działeczka sama w sobie bardzo fajna, prostokątna w miarę równa. Ziemia całkiem żyzna. Domeczek 20m2, murowany z podpiwniczeniem, niestety dach do zrobienia. I coś co mnie zachwyciło piękna magnolia kwitnąca 2 razy w roku.
Poza magnolią, są dwie thuje, było kilka starych drzew owocowych, piękna brzoza, stary winogron, kilka starych krzaków owocowych, leszczyna, rój pszczół, masa śmieci. Był też ładny lilak ale niestety mój M omylnie zrozumiał że trzeba go wykarczować i pewnego dnia już go nie było ;:223