Witam serdecznie.
Przeglądam i przeglądam Wasze piękne ogrody. Jestem nimi zafascynowana i oczekuję w miarę możliwości pomocy w tworzeniu mojego małego, zielonego zakątka.
Jestem nową, zupełnie zieloną posiadaczką działeczki ROD o ekscytującym nr 66

Bardzo mnie to cieszy choć wiem, że czeka mnie bardzo dużo pracy. Działeczka była trochę zaniedbana, oszpecona starą narzędziownią, brzydkim kompostownikiem i betonowymi ścieżkami. Ma też swoje urokliwe strony. Dookoła, od strony alei, jest piękny żywopłot. Rosną dorodne 4 drzewka ? jabłonie i czereśnia, jest parę ślicznych krzewów ozdobnych i owocowych i troszkę trawki.
Naszym zamiarem jest w przyszłości odpoczywać na tym terenie wraz z naszymi dwiema córeczkami ? typowa rekreacja z odrobiną ogródka
Od weekendu majowego zaczęliśmy uporządkowywanie tego całego bałaganu. Chciałoby się wszystko od razu ale 8 m-czne dziecię i 3 letnia panienka nam to skutecznie ograniczają