Powrót na główną stronę Forum. Ogrodniczo Działkowe Forum.
Najlepsi polscy Fachowcy. Bazy wiedzy praktycznej. Porady.
  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w temacie  [ Posty: 158 ] 
Przeszukiwarka poniższego WĄTKU:
Idź do strony nr...        1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  
Autor Wiadomość
tu.ja
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 8 kwi 2017, o 00:06 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 8290
Skąd: Elbląg

 1 szt.
Każda inna i każda w sobie coś ma. Ta pod lasem urzeka położeniem i bogactwem fauny. Ostatnia ma klimatyczną, obrośniętą altankę. U mnie też przywołała wspomnienia o Wiślance. Ptaki można zaprosić do siebie. Na działkach to nie jest takie trudne. Wystarczy trochę starań ( budki lęgowe, zimowe dokarmianie ) i ciut cierpliwości, a będą cieszyć śpiewem. Ciekawa jestem co wybierzecie. Czy będziecie dalej szukać, czy zaczniecie negocjacje. Różnice w cenie wszędzie są. Zależą od lokalizacji, stanu zagospodarowania i wyposażenia, ale także od tego czy właściciel jest gotów na sprzedaż. W stolicy to ceny pewnie są kosmiczne. Jestem ciut zdziwiona, że jest taki duży wybór wolnych działek tzn. na sprzedaż.
Działkę oczywiście wciąż mam i nie wyobrażam sobie jej nie mieć. Wątek co prawda zamknięty, ale można śmiało wchodzić i oglądać moje postępy w działkowaniu. Zapraszam!
A warzywnik proponuję na podniesionych rabatach. Super sprawa. I nie ma potrzeby wtedy "walczyć" z trawnikiem.

_________________
Pozdrawiam cieplutko - Iza
Spis treści
Moje spełnione marzenie cz.9 - 2017


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 8 kwi 2017, o 09:30 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Iwciu - no tak juz ro ie wnwyobraźni.... Sama jestem ciekawa. Zaczelam planowac maly warzywniak, ogladam w necie takie maleństwa.

Izo! Zaraz zajrze czytac Twój watek! Tak, ceny sa kosmiczne za niektore dzialki chca i czterdziesici tysiecy! My szukam miedzy 15 a 20... A moj S. Sprzedal zaniedbana po drugiej str. Wisly za 5 tys. Ale tam to tak. Kradli ze szok. Jednak cena to nie tylko. Dzialka. Ale i oplaty za sprawna hydrofonie i za calodobowa ochrone. Ma to sens bo zarowno kradziez sprzetu jak i roslin jest straszna... To bledne Kolo odechciewa sie dzialkowac. A tak to przynajmniej jest organizacja i administracja. Mysle ze dlatego sa wolne dzialki ze ceny sa wysokie. Takich za 12 tys to nie ma. Ale tez. Mysle z eto inwestycja bo za ile sie kupi za tyle odsprzeda. Ja mialam i tak fumsa bo ta z drewnianym byla wystawiona na sprzedaz godzine przed moim. Spacerem na dzialki. Tylko dlatego mamy na nia szanse ze bylismy pierwsi.

Z ptakami fajna sprawa ale my nie mamy tam takiego drzewa... Zabawne ze juz moiwie o dzialkce jak "nasza".... No coz do Świąt pozostaje cierpliwosc i mafzenia. Poszlabym. Jezzcze na spacer popytac ale mam niesprawne kolko w wozku nadal... Poza tym. Zimny weekend.. Trzeba y pojsc w jakis cieply popytac jeszcze. Tylko szczerze - jakos juz mi sie nie chce. Ale pewnie jeszcze z raz pojde. Jednak chodzi tez o cene - ladniejsze na pewno beda drozsze. Widzialam na olx ze jedna o wiele slabsza byla wystawiona za 24 tys a sprzedana juz. Jak sie odmraza oszczednosci to jednak ryzyko.

Co do. Podwyzszonych grzadek podobaja mi sie bardzo! Ale. Czytalam ze one sa ok w Anglii gdzie czesto pada. A na tych dzialkach wszyscy narzekaja na susze i brak wody w upaly.... Chyba to nie jest w tej sytuacji najlepszy pomysl....

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 10 kwi 2017, o 11:22 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Izo! Ależ miałas przemiany na dzialce! Po prostu nie do poznania. Nie chce sie wiefzyc ze to tyllle lat! Ciesze sie ze Maż zaczał doceniac Twoja pasję.... Rabata kwasnia no po prostu cudo. I te masz gatunkow roslin ze to jak maly ogrod botaniczny! Siwerki fakt ze zal ale tez zagluszaly inne drzewa i rosliny.... A tylko. Roz co u Cie ie to dawno nie ogladalam, gdzie Ty to wszystko. Miescisz?! Kompozycja z przebisniegow i hiacynta - os pieknego z mchem w tej szklanej kompzycji jak w szkle powieszajacym... Wszystko to niesamowicie sie rozroslo a niemtore roze to po prostu zaskakujace ze w fok tyle urosly i tak mwiatna. Masz ręke do nich! I sliczne sa te hoteleiki dla owadow.... W ogole widzialam ze dostawilas tez pergole i inne elementy infrastruktury. Przez to dzialka to taki prawdziwy ogrod ozdobny, ze strefami itd... Naprawd nie poznalabym trj dzialki sprzed lat ze to ta sama dzialka. Kazdy najmniejszy kwiatuszek dopieszczony... Gratuluje niesamowicie!

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
tu.ja
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 17 kwi 2017, o 21:04 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 8290
Skąd: Elbląg

 1 szt.
Faktycznie ceny warszawskie. Nawet nie przypuszczałam, że aż tak można sobie cenić kawałeczek ziemi.
Z podniesionymi rabatami to jest tak, że i łatwiej je nawodnić. Poza tym nigdy nie wiadomo jakie będzie lato. Ja mam jedną i bardzo sobie chwalę. Szczerze polecam, ale zmuszać nie będę ;:224
Dziękuję za tyle miłych słów pod adresem mojej działki. Trzeba przyznać, że długa droga za nami... Zmiany są widoczne gołym okiem choć nie były ani szybkie, ani łatwe. Pomysłów wciąż mam wiele, ale nie zawsze jest czas i siły. Wkrótce minie 10 lat jak kupiłam działkę. Powinnam pomyśleć o czymś wyjątkowym na ten jubileusz :D
Po świętach chyba zapadną konkretne decyzje w sprawie działki. Ciekawa jestem co wybierzesz.
Jak znajdziesz wolną chwilę to zapraszam do moich poprzednich wątków:
viewtopic.php?f=52&t=29024

_________________
Pozdrawiam cieplutko - Iza
Spis treści
Moje spełnione marzenie cz.9 - 2017


Góra   
  Zobacz profil      
 
coco12
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 18 kwi 2017, o 21:05 
Offline
500p
500p
Avatar użytkownika
Postów: 902
Skąd: Podkarpackie
Wiesz już coś na temat działki, jestem bardzo ciekawa co wymyśliłaś ;:224

_________________
Moja działka -Moje królestwo...Iwcia

Kocham to co robię.


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 19 kwi 2017, o 15:28 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Cześć! No więc żadnych nowych działek na oku nie mam. Jestem umowiona na poniedzialek na ogladanie tej z drewnianym domkiem. Gdyby bylo cieplej to pewnie bym. Pochodzila popytac o inne tak to malo osob na dzialkach a i nam za zimno i za deszczowo na takie dlugie wyprawy z wozkiem na piechote na ogrodki. Pewnie mm ona by znalezc z wiekszym drzewem albo z hustawka ale to bylby cud, no i jeszcze miec sasiadow ktorym maluszek nie przeszkadza. A na tamtej po obu stronach na razie malo przychodzacy wlasciciele, jedna na sprzedaz.... Wiec w sumie na takie wypady w ciagu tygodnia po pare godzin za dnia to chyba juz innej ie będę szukac. Poza tym - Te ceny..! A i tak trzeba bedzie zainwestowac w jakis lezak, hamak, grill na warzywka... Narzedzia do warzywniaka.... No i mam. Jeszcze. Konto na cebule pl. Az sie boje! ;) tak naprawde potrzebuje kawalka bezpiecznego trawnika dla Stasia... Nie willi, nie wyzwania, nie przygody, nie malowniczej ruinki.... Cos praktycznego i bezpiecznego. A jak juz bedzie to bedziemy trkszke zmieniac - wiadomo!

Izo! Nie wiedziałam że latwiej nawodnic wzniesione grzadki! Tylko skad wziac na nie ziemie? Kupic taka ogrodniczą? A trawe usunac czy folia wylozyć? Sa. Piekne.... Hm... I trzeba by deski znaleźć....

Coco12 - w przyszlym tyg prawdopodobnie jak bedzie pogoda pojdziemy ogladac.... :)

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 20 kwi 2017, o 14:15 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Izo! Odwiedziłam kolejna czesc Twojego wątku.... Rzeczywiscie spora ta rabata podwyzszona, warzywka! U Ciebie! A jakie plony miałaś! Super to wyglada takie obrosniete! Masz tez juz wielka kolekcje liliowcow, nie tylko roż! To chyba bardzo wdzieczne kwiaty.... Ale jak ogarniasz wykopywanie cebul i przechowywanie? Wspaniale tez sa rabaty z murowanym brzezkiem! Jak sie czujesz z tym ze po latach Twoj Mąż zaangazowal sie w dzialkę? Mam wrazenie ze coraz wiecej ma chęć Ci tam zrobić? :) te obrzeża wspaniale uwydatnily rabaty, bardzo ladne ksztalty zaprojektowalaś.... Pasuja do tej drobnej kostki wg mnie. I pomyslec ze ona lezala w piwnicy i czekala! ;:136 trudno pisac teraz tak z pamieci o calym. Wątku, wspaniale ze tyle ptakow do Was przylatuje.... No i masz tyle odmian roslin ze to juz nalrawde Ogrod a nie tylko dzialka.... Jak to wszystko. Pamietasz? Zeszyciki masz? Chyba cos o nich pisalas ze masz takie dzialkowe.... ;) teraz juz wiem jak zrobiliscie rabatke wysoka. I naprawde w czasie suszy na niej nie jest bardziej sucho niz na tradycynej? (jak wiesz juz mnie korci szukac jakichs desek ;).... Albo lepiej jakiejs ramy od wyrzuconej kanapy ;)
Kazdy trn zakatek ma juz tak chsrakterystyczna budowe i nasadzenia, naprawde super to wyglada i o kazdej porze roku cos Ci kwitnie...

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 21 kwi 2017, o 08:14 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Kurcze zbliza sie ten poniedzialek ja zaczynam sie cykać.... To kupa forsy.... Czy naprawde bedziemy korzystac z dzialeczki? Wczoraj zaczelam. Sobie wyobrazac jakie rzeczy n nia wywioze - tzn nadwyzkowe naczynia kubki talerzyki, koce, kolderke i poduszke.... Mamy nawet lozko polowe :) szkoda ze popusl mi sie blender zyrafka bo bym miala na dzialce do robienia koktaili, bo przeciez dzialka z pradem! Troche obawiam sie owej patelni jaka tam jest od slonca, ale moze to kwestia wiosny i jak rozwina sie liscie na malych drzewkach to tez bedzie cien... Ostateczniemkzna kupic parasol czy taki namiot jak mialam na Wislance.... Ale czyStasiowi sie spoodba? Czy sie nie zanudzi? Wczoraj kupilismy mu pierwsze buciki.... Niebawem skonczy roczek... Dotychczas biegal na bosaka.... I na trawie tez mam taka nadzieje ze by pobiegal.
A myslicie, e wypada aby taka dzidzia biegala na dzilce na golaska? Tak mi sie marzy ze zobie biega golutki kolo zraszaczki? Zawsze mozna zalozyc bawelniane cirnkie gatki.... Bo w tych pieluszkach to latem. Ciezko....
Jak dzis nie bedzie padalo to. Mkze pojde z nim. Na spacer na dzialki, no i jutro moze wiecej ludzi bedzie....ale niebo wlasnie zaszlo chmurami....

Ogladalam zdjecia i na tej dzialce na pewno jest winorosl i piwonie. Sa jablonki i jedna sliwka ktora podobno przestala owocowac... Do tego iglaki, kolo domku sa ok ale taka rozlozysta plaska iglakowa roslina na srodku nie wiem jak sie nazywa - tak skwerowa.... W glebi sa jakies krzaczory ale nie wiem czy ozdobne czy to sa jakies porzeczki itd.

Izo - Twoja dzialka wyglada wspaniale jesienią. To az za serce mnie kluje jak te liscie przepieknie zascielają trawnik. Cudnie ze pokazujesz dzialke przez wszystkie pory roku. Dla mnie osobiscie nie ma czegos jak koniec sezonu, mimo ze jest koniec wegetacji itd. Spiace rosliny maja swoj majestat, urok a czasem potrzebuja naszej opieki.... Uwielbiam Zime i Jesień.

Ciagle waham. Sie nad "niedzikoscia" tej dzialki. Tego ze nie ma wielkiego drzewa np orzecha... Wislanka pod tym. Wzgledem byla niesamowita bo ja sie nie znalam na zyciu roslin a tam mnie wciaz cos zskakiwalo. Jak. DziLka jest pusta wylizana i taka pod. Kontrola to nie ma conas porywac zaciekawiac... Na takiej dzialce najwieksi jestesmy my sami. Niestety na naszych dziakach nie mozna np spalic lisci w ognisku :(

A z drugiej strony... Hmmm.... Widac marzy mi sie cos na starosc jak siedlisko.. Czasami ogladam na olx... Naprawde bywaja okazje ;)

No i tyle.. Chyba sie troche stresuje. Ale ogladanie przynajmniej bedzie przyjemne.

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 22 kwi 2017, o 14:19 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Dzis bylan na spacerze - i jak to bywa w ostatniej chwili natknelam sie na ludzi ktorzy powiedzieli ze ta dzialka jest do sprzedania. Zaszlam do Zarzadu ale tam dzis ic nie uzyskalam. Musze zadzwonic w poniedzialek a Pan Administrator zadzwoni do wlasciciela i jei rzeczywiscie jest to na sprzddaz to m ie zawiadomi. A ja na poniedziamek jestem juz wstepnie umowiona z ta pania....
Tutaj domek jes w gorszym stanie widac ze podest sie rozsypuje... Dach ze starej papy itd itp. Ale za to ladny trawnik. Drzewa! Cieniscie. Lepsze usytuowanie wzgledem slonca. No i ta brzoza z tylu domu! W ogole ta mnie za serce ujela i to ze jest z 2 stron od sciezki a nie od sasiadow.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


A tu jeszcze jedno z konca tej co będę ogladac....

Obrazek

Spotkalam tez na tej alejce kolejna miłą pania z dzialki nieopodal. Poza tym na tych odgrodach jest obok lotnisko i czasami jeżdza motory, pala gume itd... Im bli, ej dzialki plyty tym gorzej....

Jejku... Im. Dlużej mija tym bardziej mi sie podoba ta dzialka. Chcialoby sie rzecz "cholera no;)".... Ciekawe czy jest tam prąd? Bo widzę przyłącze wody i chyba studnie? Po co ja tam lazłam, tylko mi serce pika do tej dzialki i od razu wiem. Co bym tam zrobiła i jak....
Nie jestem niecierpliwa jakos ani rozżalona, bo bedzie co będzie. Ale kurcze no zakochałam sie w działeczce z tymi drzewami i ic na to nie poradze. Zreszta jakos ma takie ustawienie ze mozna siedzidc i obserwowac - a to sciezki ktos przejedzie rowerem a to z psem przejdzie - dla malucha to sama radosc. No i te drzewa! Juz wiem o co mi chodzilo - jak sa drzewa to jest sens chodzenia na dzialke zimą. Bo to sie powiesi jablka to karmnik to budke.... A jesienia zgrabic liscie itd. Na tej z drewnianym. Domkiem brazowym sa glownie te iglaki... Jest taka.... Emerycko elegancka. Mało tajemnicza. Ale np. Zima tam. Nie ma co isc bo widok na ten bialy domek z odrapanymi drzwiami... A w tej malowniczej widok na alejki, na drzewa na krzewy przy furtce.... I jakos tak przodem do swiata dzialkowego a nie tylem do alejki. Zalezy kto co chce ale ja latac w bikini nie mialam zamiaru ;), raczej w staniku roboczym ;)

Mysle ze jej nikt nie kupil bo byla za droga jak na stan domku, ale jeśli by byla w crnie tamtej co mamy ogladac to będę wiercic w brzuchu dziure mojemu S. Ze ja chcę tąąą...... (oczy kota ze Shreka).... Na niej poczulam sie jak w domu.


Obrazek

I jeszcze drzewa - da sie hamak zawiesic i huśtawke też....

Obrazek

No... A z przycietych galezi, bo by trzeba bylo drzewa odmlodzic, to byl spod do podwyzszonych rabatek na warzywniak... Tak jak u Izy :)

Ciekawe co los nam da.... A poki co marzę. Najchetniej bym odwolala to ogladanie poniedzialkowe by nie fatygowac tej Pani ale z drugiej strony moj S. Mowi ze trzeba kilka obejrzec... Bo cena to wiele czynnikow.

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
tu.ja
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 22 kwi 2017, o 23:41 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 8290
Skąd: Elbląg

 1 szt.
Aż się uśmiechnęłam czytając twoje posty. I to nie tylko z powodu miłych słów na temat mojej działki...Dziękuję bardzo za wszystkie słowa uznania, ale bez bicia muszę się przyznać, że nie jest tak idealnie ;:224 Choć wkrótce minie 10 lat jak kupiłam działkę ( ;:oj ) to wciąż mi sprawia frajdę i często mnie zadziwia. Szczególnie lubię wiosnę...gdy wszystko się budzi do życia.
Mój radosny uśmiech wywołała przede wszystkim informacja o nowo odkrytej działce i Twój entuzjazm gdy o niej piszesz. Czyli to prawda, że warto marzyć i szukać, że zawsze jest gdzieś ta nasza "druga połówka jabłka". Mi też ta działka spodobała się. Sama nie wiem co mnie w niej najbardziej urzekło: ta brzózka czy widok drzewa obrośniętego bluszczem... Jeśli przypadła Ci do serca to życzę by została Twoja. Może się uda.
Domek zawsze można poprawić, odnowić. A na duże drzewa trzeba czekać kilka lat...Też jestem zdania, że drzewa na działce to konieczność. To życie i klimat.
Uważam, że maluszek może chodzić rozebrany na działce i nikomu nie powinno to przeszkadzać. Poza tym nie rozumiem dlaczego ktoś miałby być nieszczęśliwy z powodu sąsiedztwa rodziny z małym dzieckiem. Czyżby Staś był wyjątkowym płaczkiem? Chyba nie. Kosiarki, wyjące radia i bez umiaru biesiadujący przy grillu sąsiedzi są bardziej dokuczliwi niż dzieci.

_________________
Pozdrawiam cieplutko - Iza
Spis treści
Moje spełnione marzenie cz.9 - 2017


Góra   
  Zobacz profil      
 
coco12
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 24 kwi 2017, o 07:16 
Offline
500p
500p
Avatar użytkownika
Postów: 902
Skąd: Podkarpackie
Widzę że się zakochałaś, ale uważaj bo jak się okaże,że nie jest na sprzedaż ,to ta pierwsza może ci uciec sprzed nosa. Obejrzyj tą pierwszą z właścicielem i poproś o parę dni namysłu,a prze ten czas spróbuj skontaktować się z właścicielem tej ;:167 . Mam nadzieję że będzie po twojej myśli. ;:215

_________________
Moja działka -Moje królestwo...Iwcia

Kocham to co robię.


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 24 kwi 2017, o 07:35 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Izo! Bardzo mi miło z powodu tylu dobrych życzeń od Ciebie! Nie ukrywam ze sprawiły mi radość, bo mimo ze staram sie miec otwarta glowe i nie napalać sie emocjonalnie to zaraz po obejrzeniu nowej działki po daz pierwszy troche sie podekscytowalam. Dzis dzien telefonu do Administratora - ciekawe czy uda mu sie dodzwonic do wlasciciela...tez dzisiaj. Moj synek nie jest płaczkiem to bardzo zrownowazony i pewny siebie dzieciaczek lubi ludzi, sciezka obok dzialki zapewne bylaby dla niego atrakcją - a to rower, a to pies, a to ktos zagada...
Iwciu - dziekuje za racjonalizm. Dzis jest tez dzien ze ma starsza Pani zadzwonic czy zięć ja dowiezie na pokazanie nam dzialki. No i poslucham Twojej rady i pojde obejrzec. (jeśli zadzwoni bo zimno). I tak bysmy nie podejmowali decyzji podczas ogledzin bo ja mam dopiero zrobic zdjecia i pokazac mojemu S. Ktory bedzie w pracy. I dopiero potem a ta pani sama tak powiedziala, ze przeciez moze nam sie nie spodobac itd...

W tych dzialkach ważne sa tez kwestie wody, kranu, rur, przylaczy pradu.... To tez jest cena dzialki. Fajnie jesienia usiasc w domu i zagotowac wode w czajniku.... Pod wzgledem wody ta romantyczna teoretycznie wypada lepiej bo jest blizej hydroforni, po "lepszej" wg dzialkowcow stronie ROD. Czekam. Do 11 i dzwonie do ROD :) Mój S. Mnie zadziwił mówi, ale przeciez prad jest na dzialkach zawsze mozna pociagnąć.... (ale ile to roboty i kosztów, trzeba kopac na pol metra pod ziemią aby oolozyc kabel).... No ale takie gdybanie zupelnie po nic i nic nie wnosi.. Wiec kończę i ciekawa jestem co z tego wszystkiego wyniknie dalej.... :)

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 24 kwi 2017, o 14:13 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
Juz po wizycie! Dzialka jest jednym slowem - porządna :) bez fajerwerkow ale czysta i w dobrym stanie. Domek ma nawet piwnicę. Marzylam dawniej aby moec gdzie przechowywac dalie i inne typu mieczyki. Dla cebul ideał i dla karp. Jak sie na niej jeststojac tam - to jakby zupelnie samemu, nie wsrod ludzi. Jest naprawde spoko. I najlepsze - taras. Duzy, bardzo dobrze sie tam poczułam. Ma oslone od wiatru, zarosnie winorosla... zmiesci sie wozek i stolik i ma szybke od wiatru. Pani mowila ze dobrze chroni w razie deszczu i mozna nadal siedziec - dla mnie super. Pani pokazala mi jak mieli gdy byl warzywnik - super. Ogromny mieli w miejscu tych plaskich iglakow.. Mowila tez ze nigdy niczym mnie pryskali i ziemia jest ok.
Obrazek


Obrazek

Obrazek



Obrazek

Te plożące iglaki do wyciecia no i ja bym komus oddala ten perukowiec podolski..... ;) piekny ale nie w tym miejscu. Generalnie dobrze sie czulam, jak w wygodnym pustym mieszkaniu - do urzadzenia po swojemu od poczatku. Powiem Wam ze nawet... Zaskakujaco dobrze.

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
agape
 Tytuł: Re: Działka Wiślanka
PostNapisane: 24 kwi 2017, o 14:23 
Offline
Przyjaciel Forum - gold
Przyjaciel Forum - gold
Avatar użytkownika
Postów: 2247
Skąd: mazowieckie

 1 szt.
A przy okazji - im dluzej nachodze Pana Administratora tym wiecej dzialek mi pokazuje ;)
Dzis kolejna - daleko od olyty z gokartami wiec cichsza.... Dom murowany. Ciekawe zakstki. Bardzo mila sasiadka i o dziwo tanszy niz tamten powyzej...

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Nocowali tam bezdomni.... Wdomku jest grzyb.... Weszlam na chwile ale przebywac bym tam nie chciala... Zreszta jestem alergiczka i jest to niezdrowe trzebaby porzadnego remontu tym bardziej Maluszek. Brak. Mi tez tarasu i niebezpieczne sa te schodki do piwnicy. A szkoda bo. Miejsce fajne i sasiadka bardzo mila.


No a na koniec do dzialki przy drodze sie. Dodzwonilam i Pani powiedziala ze musi z mezem uzgodnic i mam zadzwonic juz jutro. Wiec pewnie bedziemy kupowac albo te drewniana brazową albo tę romantyczna. Jednak pani troche popłynela bo mowila. Mi przez telefon ze dzialka jest kolo lasu. Ze slychac spiew ptakow... No chyba ze 30 lat temu. Teraz jest osiedle :( i lotnosko, i plyta poslizgowa i tor gokartowo motocyklowy. no i ktos mowil ze chciala za to piekne siedlisko 40 tysiecy. Wirec Kosmos :l ale zobaczymy moze to plotki jeno :) administrator sam byl ciekawy.....

Sama teraz juz nienwiem serce moje jest podzielone. Na tej pierwszej poczulam. Sie dobrze, tak ok milo i spoko. A tamta jest ladna ale musialabym wejsc na nia i zobaczyc z tarasu. Poza tym ta alejka kolo ktorej jest sie okazala jedna z glownych ktorymi tez wjezdzaja auta na dzialki. Nie jest tego duzo ale jednak. Trzebaby bardzo na Stasia uwazac czy nie przelezie plota. Sasiadka obok po drugiej stronie sciezki bardzo mila.

_________________
Działka - Wiślanka


Góra   
  Zobacz profil      
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w temacie           [ Posty: 158 ]  Idź do strony nr...        1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


    |    Kto przegląda ten dział ?

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Feedfetcher, PEPSI, plocczanka, szakal007 i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

..
Skocz do:  
www.marolex.pl    E-sklep Marolex
  * Witryna używa cookies. Polityka cookies.  Użytkowanie witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies i akceptację Regulaminu. *