Kilka grządek na początek ;)

Zdjęcia naszych ogrodów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
silversnow
500p
500p
Posty: 602
Od: 30 maja 2016, o 23:45
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Podkarpacie

Kilka grządek na początek ;)

Post »

Hej :D Jestem kompletną amatorką ogrodnictwa .Pierwszy raz w życiu zaopiekowałam się bardzo malutkim kawałkiem ziemi obok mojego domu oraz kilkoma grządkami na działeczce warzywnej za nim . Wcześniej zdarzało mi się pomagać w pracy z roślinkami , ale kończyło się to na plewieniu czy obsiekaniu grządki . W tym roku zajęłam się tym co było, oraz tym co dosiałam czy dosadziłam po raz pierwszy w życiu od podstaw. O dziwo wyglądało wszystko raczej raczej nienajgorzej :D Wiem, ze to co mam to zaledwie kropelka w morzu pięknych i niezwykłych roślin jakie mają Forumowicze, ale i tak się moimi pochwalę :D W następnym sezonie planuje zwiększyć "swoje areały" nad czym już usilnie pracuje . Prezentacje mojego skraweczka ziemi rozpocznę od róż :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
.
Awatar użytkownika
silversnow
500p
500p
Posty: 602
Od: 30 maja 2016, o 23:45
Opryskiwacze MAROLEX: 0 szt.
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: Kilka grządek na początek ;)

Post »

Mam łącznie 22 krzewy. Jeśli chodzi o odmiany to pewna jestem Chopina, Moniki, Glorii Dei i Kronenberga Podejrzewam ,że czerwone to Ingrid Bergman a kremowe Cassanova, ale nie jestem pewna.
Różyczki w tym roku nie miały lekko ..Walczyłam z mszycą ( ręcznie.. codziennie zgniatając szkodniki ), czarną plamistością, którą zauważyłam już w czerwcu, ale dzięki serii oprysków krzewy praktycznie nie straciły liści i gąsienicami.. Wojna została wygrana o tyle , ze każdy krzew zakwitł dwa razy..Aktualnie szykują się już do odpoczynku, i mimo pewnych problemów z mączniakiem liczę na to , ze pojedynczy kwiat jeszcze gdzieniegdzie się rozwinie ,

Pierwsze kwitnienie ( plus floksy i liliowce w tle )

Obrazek

Drugie kwitnienie

Obrazek